וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרונות מ"נס איסטנבול": הקאמבק המדהים של רפא בניטס וניוקאסל

המגפאייז היו בפיגור במשחק הצמרת הביתי מול נוריץ' בצ'מפיונשיפ, אבל כבשו בדקות 95 ו-96, בדרך ל-3:4 מטורף. וגם: המנג'ר הספרדי זכה להנפה ממיטרוביץ', בתמונה שכבשה את הרשת

רפא בניטס מנג'ר ניוקאסל. AP
לילה בלתי נשכח בסנט ג'יימס'ס פארק. בניטס/AP

קרב הצמרת שנערך אתמול (רביעי) בצ'מפיונשיפ האנגלית, בין ניוקאסל לנוריץ', הפך לאחד המשחקים הגדולים של העונה, בוודאי שבאנגליה ואולי גם באירופה כולה.

שתי הקבוצות עם ההיסטוריה הארוכה, שנאבקות, לפחות כרגע, על מקום בפרמיירליג, סיפקו משחק מסחרר בסנט ג'יימס'ס פארק. דווייט גייל העלה את המגפאייז ליתרון בדקה ה-24, אבל הקנריות הגיבו עם שלושה שערים בדקות 44, 52 ו-69. הם נראו בדרך לניצחון, לפני שגייל צימק (71), יוהאן גופראן איזן בדרמטיות (95) וגייל, הגיבור הגדול של הערב, הכריע עם בעיטה מחוץ לרחבה, בדקה ה-96, מה ששלח את האצטדיון לשמיים ואת אוהדי נוריץ' לדרך ארוכה ועגומה מאוד הביתה.

אלכסנדר מיטרוביץ', חלוץ ניוקאסל, הניף אל על את המנג'ר רפא בניטס, בתמונה שהציפה את הרשת ברחבי הממלכה. זה היה הניצחון ה-500 בקריירה של בניטס (ב-987 משחקים) והוא הגיע בסטייל רציני.

בניטס, שכבר ידע קאמבק גדול בעברו (נס איסטנבול כמובן), סיכם את המשחק הפרוע: "להרגיש את האוהדים באצטדיון הזה, כשאתה כובש שערים ומנצח את המשחק, זה מדהים. הניצחון הזה הגיע להם, הקאמבק שלנו היה לא ייאמן. היינו חסרי מזל במחצית הראשונה, אבל מלאי מזל בסיום".

גופראן הוסיף: "איזה משחק! אמרתי לחברים בחדר ההלבשה שזו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני מעורב במשחק כזה. עשינו מאמץ גדול כדי לחזור".

לעומת זאת, באתר הרשמי של נוריץ' כינו את ההפסד "שובר לב" והמנג'ר אלכס ניל הוסיף: "זה כל כך מתסכל. זה היה פשוט בלתי ייאמן מה שקרה פה. לא היינו מרוכזים מספיק עד הרגע האחרון ואני לא יודע למה השופט הוסיף כל כך הרבה זמן, זה היה מגוחך. החבר'ה נתנו הכול והפסדנו, כך שזה מאכזב מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully