וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לשחקנים: "מי שלא יעשה בדיוק מה שמבקשים ממנו, לא ישחק"

28.9.2016 / 15:58

מאמן בית"ר ירושלים ערך פגישות אישיות עם שחקניו בעקבות התבוסה להפועל חיפה: "אולי טעיתי כשנתתי יותר מדי קרדיט". בריהון בתמונת ההרכב, בנש ומורי עשויים להחליף את ראלי וכחילה. קלטינס אמור לחזור לקישור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא במוצאי שבת בטדי. התבוסה 4:0 להפועל חיפה הדליקה נורה אדומה אצל הצוות המקצועי והשחקנים, כאשר גם בשיחות פנימיות כולם חוזרים ואומרים שחייבים לנצח בשבת על מנת להוריד את מפלס הלחץ ולצאת לפגרה בשקט יחסי.

המאמן רן בן שמעון ערך לשחקנים פגישות אישיות עם קטעי וידאו מהמשחק. בין היתר העיר בן שמעון לשחקנים על הרכות בסגירות, התנועה, העמידה הלא נכונה וכמו כן על חוסר הריכוז של השחקנים בלא מעט דקות במשחק. בחלק מהקטעים בן שמעון העיר לשחקנים בחריפות על המשחק ואמר להם בין היתר: "אולי טעיתי כשנתתי יותר מדי קרדיט, רק מי שיעשה בדיוק מה שמבקשים ממנו ישחק, משחקים כאלו לא יחזרו".

גם באימון היום המאמן לא תרגל הרכב אך ההערכה היא כי דוד קלטינס יחזור לשלישיית הקישור. טל בנש ודן מורי עשויים להחליף בהרכב את עוז ראלי וטל כחילה אך רק לאחר האימון המסכם בשישי ניתן יהיה לדעת סופית. גם יעקב בריהון נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח על חשבון אחד החלוצים. ז'והאן אודל ייעדר עקב הפציעה וימשיך בתהליך ההחלמה במהלך הפגרה, בה תערוך הקבוצה מספר משחקי אימון.
מי שחוזר לטדי בשבת זהו דושאן מאטוביץ', שאמר לקראת המשחק: "עברתי הרבה בכדורגל אבל אני עדיין אתרגש. אלה החברים שלי וזאת בית"ר ירושלים, מועדון שמי שעובר בו הוא תמיד נשאר איתו בלב גם אחרי הפרישה. אני גם נרגש לפגוש את האוהדים שתמכו בי לאורך השנים והיו חלק ממני".

עוד בנושא:

דן איינבינדר: "לקחנו קשה את ההפסד בחיפה, רוצים לתקן בשבת"
שכטר המום, אבל הכתובת הייתה על הקיר: מה הוביל להשפלה של בית"ר
רן בן שמעון: "היינו מבישים, הגענו לא מוכנים ואני חלק מזה"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ניב אהרונסון
"משחקים כאלו לא יחזרו". בן שמעון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully