וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס: "טעות מטופשת בשיקול דעת, עזרתי למכר ותיק. מתנצל"

המנג'ר שעזב בבושת פנים את נבחרת אנגליה אחרי התפוצצות הפרשה סביבו, דיבר לראשונה: "המלכודת של התקשורת ניצחה". וגם: הציוץ שניבא את העזיבה לפני חודשיים ופרגוסון או ג'רארד לנבחרת?

רויטרס

לאחר יממה סוערת ומביכה במיוחד לכדורגל האנגלי, שהחלה עם חשיפת הפרשייה במסגרתה סייע סם אלרדייס לסוכני שחקנים לעבור על חוקי הפרמיירליג והסתיימה עם עזיבתו של "ביג סם" את נבחרת שלושת האריות, אחרי 67 ימים בלבד כמנג'ר, התייצב היום (רביעי) אלרדייס לראשונה מול המצלמות.

"במבט לאחור, זה היה דבר מטופש מאוד לעשות", אמר אלרדייס, שהודיע כי ייסע לחופשה קצרה, על מנת להתרחק מעט מהבלגן סביבו בממלכה, "רק רציתי לעזור למישהו שאני מכיר כבר 30 שנה, מכר ותיק. זו הייתה טעות בשיקול הדעת ושילמתי את המחיר. המלכודת שלהם ניצחה במקרה הזה ואני צריך לקבל את המצב. ההסדר מול ההתאחדות היה פשוט ואני מתנצל בפני כל מי שנקלע לסיטואציה לא נעימה בגלל המצב בו שמתי את עצמי. מעבר לכך, יש לי הסכם סודיות ואני לא יכול לענות על עוד שאלות".

הציוץ הנבואי: האוהד שידע כבר לפני חודשיים שהקדנציה של ביג סם תהיה קצרה במיוחד

סכנויות ההימורים מציבות כרגע את גארת' סאות'גייט, שמונה למאמן זמני, כמועמד המוביל להמשיך בתפקיד גם באופן קבוע. אחריו ברשימה, סטיב ברוס, אדי האו, אלן פארדיו, גלן הודל, יורגן קלינסמן ואפילו ארסן ונגר, שזוכה ליחס של 1 ל-19. בסוף רשימת המועמדים? אלכס פרגוסון עם יחס של 1 ל-70 וגם סטיבן ג'רארד, ביחס של 1 ל-120.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully