וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו מותח ביקורת: "זה לא הסגל הכי טוב שאלישע יכול להעמיד לנבחרת"

28.9.2016 / 11:41

בלעדי: ביברס נאתכו, שקיבל הודעה אישית מהמאמן על אי זימונו לסגל הנבחרת, יורה: "הופתעתי מאוד, לא זוכר מתי הפעם האחרונה שלא זומנתי, יש עוד שחקנים בכירים שהיו צריכים להיות שם. עדיין לא פרשתי מהנבחרת, אבל אין לדעת מה יהיה"

ניב אהרונסון

בווידאו: נאתכו מדבר לפני איטליה

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי פרסם אתמול (שלישי) את הסגל לקראת צמד המשחקים מול מקדונה וליכשטנשטיין. המאמן כלל הפעם בסגל שחקנים כמו עידן ורד, אלמוג כהן ואחמד עאבד למשחקים שייערכו ב-6 וב-9 באוקטובר במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. לוי רצה גם לזמן גם את חלוץ הפועל תל אביב ארון שוינפלד, אבל ההתאחדות הודיעה למאמן שהדבר לא מתאפשר מאחר ששוינפלד לא עומד בקריטריונים.

שחקן נוסף שלא נכלל בסגל הוא ביברס נאתכו, קשר צסק"א מוסקבה. לראשונה מאז אי זימונו, נאתכו החליט להתייחס להחלטה ולומר את אשר על לבו. "זו החלטה של מאמן, אבל הופתעתי ממנה מאוד", אמר, "ברור שאין לי מה לעשות עם זה. אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שלא זומנתי לנבחרת. אני חושב שזה היה בעידן לואיס פרננדס. זו הייתה הפעם הראשונה שלא זומנתי בגלל שיקולים מקצועיים, וגם זה קרה כי בנבחרת הצעירה רצו אותי".

עוד בנושא

ורד, אלמוג כהן ועאבד לנבחרת ישראל, נאתכו בחוץ: "החלטה של מאמן"
אלישע לוי פרסם סגל של 23 שחקנים: גם זהבי, דסה, בן חיים החלוץ וגולסה בפנים
אלישע לוי ביקש לזמן את שוינפלד, ההתאחדות: לא יכול לשחק בנבחרת

ביברס נאתכו, בוריס קליימן, פיראס מוגרבי, נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
"ברור שהוא לא בונה עליי". נאתכו על הספסל/ברני ארדוב

נאתכו סיפר כי קיבל הודעה אישית מלוי לפיה המאמן החליט שלא לזמנו לנבחרת. "קיבלתי סמס מאלישע, הוא כתב לי שאני לא מוזמן, ואני מאוכזב מאוד. אם אני לא מוזמן, כנראה שאני לא בתוכניות שלו. זה לא עוד משחק ידידות. כנראה שהוא חושב שמי שהוא זימן אלה הם השחקנים הכי טובים. אבל זה לא הסגל הכי וטב שאפשר להעמיד לנבחרת. יש עוד שחקנים בכירים שהיו צריכים להיות שם, אז אני מאחל הצלחה לנבחרת.

"מה יקרה אם יזמינו אותי? אני לא יודע מה יהיה עד הפעם הבאה. עדיין לא פרשתי מהנבחרת, אבל אין לדעת מה יהיה".

כזכור, נאתכו היה מאוכזב ממעמדו עוד לפני המשחק מול איטליה, אז תורגל אייל גולסה בהרכב. כשגולסה נפצע, לוי העדיף לתרגל במקומו את רועי קהת, ובסופו של דבר מי שפתח בהרכב היה שרן ייני. "אני חושב שזה אומר הכל", אומר נאתכו, "ברור איך הרגשתי עם זה. שוב, כנראה שאני לא בתוכניות".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שלח סמס. לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully