וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "תשומת הלב לפרטים הקטנים היא משהו שלא ראינו עד היום"

סקרמנטו פתחה עונה עם יום התקשורת המסורתי והפורוורד, שמתחיל את עונתו השמינית בליגה, סיפר: "המאמן החדש רוצה שנהיה יותר אגרסיביים בהגנה". קרי אופטימי לגבי הישארות בווריירס

עריכה: מרום שפיצר

עומרי כספי פתח הלילה (בין שלישי לרביעי) את עונתו השמינית ב-NBA, כאשר התייצב יחד עם יתר חבריו ליום התקשורת של סקרמנטו קינגס.

הפורוורד הישראלי, שנהנה אשתקד מהעונה הטובה ביותר שלו בליגה, אמר בין היתר: "אחד השינויים שאנחנו רוצים לעשות בהגנה העונה הוא פחות חילופים על שחקנים לעומת העונה שעברה. אנחנו צריכים לעשות את הדברים הבסיסים, כמו להגן על הטבעת. המאמן ייגר רוצה שנהיה מאוד אגרסיביים בהגנה". כספי הוסיף: "אני חושב שתשומת הלב שיש כאן לפרטים הקטנים היא משהו שלא ראינו עד היום".

סטפן קרי קיבל הקיץ חבר חדש לסגל החזק גם כך של גולדן סטייט, קווין דוראנט. קרי מסיים את חוזהו בתום העונה שבפתח ולמרות שמועות על עזיבה אפשרית לשארלוט, מה שיהווה חזרה הביתה עבורו, אלא שה-MVP הבהיר כי הוא ממש לא מתכנן ללכת לשום מקום.

"אני מקווה שמצב החוזה שלי לא יעסיק אותנו לאורך העונה, כי נדבר על זה כשיגיע הקיץ. התשובה שלי בנושא לא תשתנה לאורך כל העונה, גם אם תמשיכו לשאול אותי. אני רוצה לחזור לכאן, אני נהנה לשחק כאן וזה הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully