וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "בכל קבוצה בישראל, חוץ מאחת, יש שחקנים מוסלמים"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב הגיב בטורו ב"טלחרף" להודעת אלקמאר, לפיה ג'הנבאחש האיראני לא ישחק מול הצהובים באירופה: "לישראלים לא הייתה בעיה לקבל אותו בזרועות פתוחות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שקבוצת אלקמאר ההולנדית הודיעה אמש (שלישי) כי הקשר האיראני אלירזה ג'הנבאחש, לא יהיה בסגל לצמד המשחקים של קבוצתו מול מכבי תל אביב, ב-20 באוקטובר בהולנד וכעבור שבועיים בנתניה, הגיב על כך הבוקר ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של הצהובים, בטורו הקבוע ב"טלחרף" ההולנדי.

"חבל שספורט ופוליטיקה כל כך מעורבים זה בזה", כתב קרויף, "ההחלטה של השחקן והמועדון נלקחה בגלל המתיחות בין איראן לישראל, מתיחות שקיימת כבר עשורים רבים. מאז שנות ה-70', מדינת היהודים לא מוכרת על ידי השלטונות האיראנים. לישראלים לא הייתה שום בעיה לקבל בזרועות פתוחות את ג'הנבאחש למדינה שלהם, אבל אם במולדתו היו מגלים שהוא הגיע לישראל, יכול להיות שהוא לא היה מורשה לחזור שוב הביתה או לכל הפחות, לא יכול היה לשחק יותר במדי הנבחרת הלאומית שלו".

"אני לא ישראלי ולכן לא רוצה לעסוק בנושא הזה יותר מדי", הוסיף קרויף, "אני מניח שזו החלטה אישית ושג'הנבאחש נמצא תחת לחץ, כי כל המשפחה שלו עדיין חיה באיראן. מה שרבים לא יודעים זה שכל הקבוצות בישראל, למעט אחת, מחזיקות בשחקנים מוסלמים וגם בנבחרת יש שחקנים בני אותה דת כמו אלירזה".

עוד בנושא:

אלקמאר הודיעה: ג'הנבאחש לא יהיה בסגל מול מכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
תגובתו לדברים. קרויף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully