וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "כשאנחנו משחקים הגנה איכותית הדברים נראים טוב"

27.9.2016 / 22:21

מאמן הפועל ירושלים יצא מרוצה מהמשחק מול הפועל תל אביב: "הגענו עם מנטליות טובה, יש לי ביטחון בשחקנים הישראלים שלי". שרון אברהמי: "לפני המשחק הייתי קונה ספיגה של 65 נקודות"

one

אחרי סדרה של משחקי אימון מול יריבות אירופיות, הפועל ירושלים פתחה הערב (שלישי) את העונה בכדורסל הישראלי. קבוצתו של סימונה פיאניג'אני גברה על הפועל תל אביב והעפילה לשלב חצי הגמר בגביע ווינר, הרבה בזכות רבע שלישי נהדר.

עוד בנושא

רבע גמר גביע ווינר: הפועל ירושלים גברה 53:65 על הפועל תל אביב

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו הרבה עליות וירידות". פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני: "אנחנו עובדים יום אחרי יום על השיטה שלנו, יש לנו הרבה עליות וירידות. שיחקנו שני משחקים נגד קבוצות יורוליג והיה חשוב לנו לשחק נגד קבוצות איכותיות ופיזיות. היום המטרה הייתה לנצח, באנו עם מנליות טובה, וזה טוב. כשאנחנו משחקים הגנה איכותית אז הדברים נראים טוב. הקליעות שאנחנו מחטיאים יכנסו, כי השחקנים האלה קולעים כל הקריירה, הנענו את הכדור טוב היום.

"יש לי ביטחון בשחקנים הישראלים שלי. לא רק בגלל החוק הרוסי, לפעמים אנחנו משחקים עם שלושה ישראלים על המגרש, אנחנו ידענו שהיום השחקנים האלה ישחקו הרבה, אז נתתי להם לנוח במשחקים הקודמים. אני לא יכול להסתכל על הדרכונים כל הזמן, הישראלים שלנו חשובים, חלק מנוסים וחלק צעירים נהדרים. בר טימור שיחק משחק טוב, וזה חשוב, יש לנו ביטחון בכולם. כשאתה צריך לשחק כל כך הרבה משחקים זו השיטה".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי: "אם היו אומרים לי לפני המשחק שנעצור את ירושלים על 65 נקודות הייתי קונה את זה. הגנתית יחסית עשינו עבודה טובה, נפלנו באמצע הרבע השלישי כשהתחלנו ברצף של איבודים שגרמו להם לרוץ. הצלחנו להמנע מזה במשך 25 דקות. התקפית אנחנו בפיגור, בחצי השני כשלא הלך, כל אחד הלך לכיוון שלו. לא היינו יכולים לשחק במשך שבועיים כי היינו עם חצי קבוצה פצועה. יש חוסר תיאום וצריך לטפל בזה, מקווה שנגיע מוכנים עוד שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully