וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החשד: הושלמה תמונת העולות לרבע הגמר של גביע הטוטו לאומית

מכבי אחי נצרת ניצחה 1:2 את הפועל עכו במשחק שנחשד בהימורים חריגים ועלתה, הפועל רמת גן גברה 2:3 על הפועל פתח תקוה, שער בכורה לאיתמר כהן. הפועל ראשון לציון ומכבי שעריים נפרדו ב-1:1

שחקן מכבי אחי נצרת, עלי חטיב. קובי אליהו
כבש בדרך לרבע הגמר. חטיב/קובי אליהו

אחרי סערת המשחק החשוד בהימורים חריגים התקיימו הערב (שלישי) המשחק בין הפועל עכו למכבי אחי נצרת ושני משחקים נוספים במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית, אחריהן הושלמה תמונת העולות לרבע גמר במפעל עוד לפני המשחק האחרון שנותר בשלב הבתים. אחי נצרת ניצחה בסופו של דבר בעכו ועלתה מבית א', הפועל רמת גן גברה על הפועל פתח תקוה והבטיחה את עלייתה מבית ג' והפועל ראשון לציון נפרדה בתיקו ממכבי שעריים, שעלתה מבית ד'.

רשימת העולות המלאה: מכבי נתניה, עירוני ניר רמת השרון, מכבי אחי נצרת, הפועל עפולה, בני לוד, הפועל רמת גן, מכבי שעריים, הפועל ירושלים.

עוד בנושא

הימורים חריגים על משחק בגביע הטוטו בלאומית, נפתחה חקירה

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 2:1

המשחק עורר מוקדם יותר סערה כאשר הטוטו עדכן את מנהלת הליגה שנרשמו הימורים בהיקף עצום על תוצאת תיקו, אשר היה מעלה את שתי הקבוצות לרבע הגמר. המנהלת הודיעה שהיא וההתאחדות לכדורגל יעקבו אחר המתרחש באמצעות חוקרי ויצמן-יער. בסופו של דבר התוצאה היתתה מאופסת עד הדקה ה-77, אז גל ספיר העלה את האורחים ליתרון. עלי חטיב הכפיל (83) וגם השער המצמק של עידו אקסברד (87) לא הספיק לעכו, שהודחה. אחי נצרת עלתה לשלב הבא למרות פתיחה רעה מאוד לליגה, שם היא עדיין ללא ניצחון.

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 3:2

פתיחת העונה המסוייטת של המלאבסים ממשיכה, והם סיימו את שלב הבתים עם אפס נקודות ו-11 שערי חובה בשלושה משחקים. האורדונים, הלהיט של הליגה הלאומית עד כה, עלו ליתרון מוקדם (20) משערו של לירן כהן. אור אילוז עוד הספיק להשוות (29) אך הקבוצה של ליאור זדה השיבה את היתרון בזכות אמיר כהן (45) וסגרה את המשחק בדקה ה-60, עם שער בכורה של איתמר כהן, שחתם רק היום בקבוצה לאחר שזכה בהליך בוררות מול הפועל ירושלים. משה דבורה צימק בדקות הסיום אך זה לא הספיק למארחת. רמת גן עוד תפגוש את בני לוד למשחק שיסגור את שלב הבתים, אך שתיהן עלו כבר לשלב הבא.

איתמר כהן שחקן הפועל ירושלים (משמאל). מגד גוזני
כבר פרע את השטרות. איתמר כהן/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - מכבי שעריים 1:1

האורחים הגיעו בידיעה שהם כבר העפילו לרבע הגמר, אך הקבוצה של גילי לבנדה הייתה זקוקה לניצחון על מנת לתפוס את מקומה של הפועל ירושלים. עד הדקה ה-84 היא הייתה בכיוון הנכון והובילה משערו המוקדם של רועי יאיר (14), אך אייל דנין השווה (84) ושלח אותה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully