וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע להתפטר: אלרדייס צפוי לאבד את תפקידו בנבחרת אנגליה עוד הערב

מאמן הנבחרת שניסה להונות את ההתאחדות וגרם לסערה גדולה ככל הנראה ישלם בתפקידו על הפגישות עם אנשי העסקים במזרח הרחוק. אלרדייס כבר נפגש עם ראשי ההתאחדות ועשוי להודיע על התפטרות

רויטרס

סם אלרדייס צפוי לסיים את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה, אולי עוד הערב (שלישי), אחרי 67 יום בלבד, זאת בשל הפרשה שהסעירה היום את הממלכה. ב"טלגרף" חשפו שהמאמן שנכנס לנעליו של רוי הודג'סון השתמש במשרתו כדי לטוס להונג קונג ולנהל מו"מ עם איש עסקים וייעץ לו איך "לעקוף את חוקי ההתאחדות על העברת שחקנים", שאוסרים במפורש להחזיק בבעלות צד שלישי על שחקנים. בין היתר, דנו השניים בעסקה בעלות 400 אלף ליש"ט, אולם אלרדייס לא ידע שאחד מאותם אנשי עסקים היה כתב במסווה, שסייע ל"טלגרף" לחשוף את הסיפור המסעיר.

אלרדייס נפגש בשעות הערב עם בכירי ההתאחדות האנגלית, וב"דיילי" מייל טוענים שהחלטה צפויה בקרוב. על פי דיווחים אלרדייס כבר הציע להתפטר בעצמו ולהקדים תרופה למכה, ואם זה לא יקרה, הרי שבהתאחדות צפויים להשלים את המהלך המתבקש.

על פי סוכנויות ההימורים, המועמדים המובילים להחליף את אלרדייס הם סטיב ברוס (5/2), אלן פארדיו (6/1), אדי האו (8/1), גארת' סאות'גייט (9/1), גלן הודל (12/1) ויורגן קלינסמן (14/1).

מי שניצב לצד המנג'ר הוותיק הוא ארסן ונגר, שאמר היום: "חייבים לתת לו להגן על עצמו ואני מקווה שהוא יצליח לנקות את שמו". גם איאן רייט נקט בגישה דומה: "יהיה חבל מאוד אם הוא יאבד את משרתו בשל סיבות שלא קשורות בכדורגל. הוא מעולם לא קיבל הזדמנות בקבוצות הגדולות ויהיה עצוב אם הוא יפוטר כעת".

קארן בריידי, סגנית יו"ר ווסטהאם, ששיתפה עם אלרדייס פעולה בין 2011 ו-2015, אמרה: "מדובר באדם שעבד כל חייו לקבל את הג'וב הזה וקיבל אותו בשנות השישים לחייו. אני חושב שהוא מאוד יתאכזב מעצמו אם יפוטר".

עוד בנושא:

סערה באנגליה: סם אלרדייס ניסה להונות את ההתאחדות ונתפס על חם

סם אלרדייס מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
הסוף מתקרב. אלרדייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully