וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת ראיקוביץ': הורחב חוק הייצוג המשפטי של ההתאחדות

27.9.2016 / 18:11

עקב התנגדותה של מכבי תל אביב להעמדתו של שוערה לדין ללא ייצוג בעונה שעברה הוחלט כי שחקן שיואשם יהיה זכאי לעורך דין מטעם קבוצתו. בנוסף, קבוצות תהיינה זכאיות לאסור נוכחות קהל אורח

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השתנו הכללים. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

מקרה פרדראג ראיקוביץ' שעורר סערה גדולה בעונה שעברה בין כותלי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל והגיע עד בית המשפט המחוזי, הגיע היום (שלישי) לישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל. לאחר האירועים בדוחא במשחק בין מכבי תל אביב לבני סכנין, בהם היה מעורב גם השוער הסרבי, התעורר דיון גדול בשל העובדה שהצהובים התנגדו לכך שראיקוביץ' לא יקבל ייצוג משפטי בבית הדין.

היום אישרה הנהלת ההתאחדות לכדורגל הרחבה משמעותית לייצוג שחקן בבית הדין, כך שכאשר שחקן יואשם בעבירה בנסיבות מחמירות או בעבירה בלתי ספורטיבית הוא יהיה רשאי לייצוג על ידי בא כוח הקבוצה או על ידי עורך דין מטעמה. משמעות הדבר שאם היה עומד היום ראיקוביץ' לדין על מקרה סכנין, הוא היה זכאי לייצוג.

עניין נוסף שנקבע היום הוא שגם בעונת המשחקים הקרובה תהיינה רשאיות שתי קבוצות להסכים ביניהן על איסור קהל אורח במשחקים ביניהן ובתנאי שיישמר עיקרון ההדדיות. בכל מקרה מי שתחליט אם לאשר את בקשת הקבוצות תהיה ועדת ליגה וגביע שתסתמך על דו"חות המשטרה. כזכור, בעונה שעברה לא התאפשרה כניסתם של אוהדי בית"ר ירושלים לדוחא ולהיפך לאוהדי בני סכנין בטדי.

עוד בנושא

ורד, אלמוג כהן ועאבד לנבחרת ישראל, נאתכו בחוץ: "החלטה של מאמן"
הימורים חריגים על משחק בגביע הטוטו בלאומית, נפתחה חקירה
עירוני קרית שמונה עוקבת אחרי מוטי ברשצקי, עשויה לצרפו כבר בחודש ינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully