וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר הודיעה כי ג'הנבאחש לא יהיה בסגל למשחקים מול מכבי תל אביב

27.9.2016 / 19:19

יריבת הצהובים בליגה האירופית החליטה להיענות לבקשת שחקנה האיראני: "לא מעוניינים למנוע ממנו אפשרות לשחק בנבחרת בעתיד". סקאוטים מהפרמיירליג יעקבו אחרי בן חיים החלוץ מול דאנדוק

מערכת וואלה!

קשרה האיראני של אלקמאר, אלירזה ג'הנבאחש, לא יהיה בסגל במשחקים מול מכבי תל אביב בליגה האירופית, כך הודיעה היום (שלישי) הקבוצה ההולנדית. בהודעה מטעם המועדון נכתב: "אלקמאר לא מעוניינת לשים את ג'הנבאחש במצב שימנע ממנו לשחק בעתיד בנבחרת הלאומית של המדינה שלו". הקבוצות תפגשנה פעמיים, הראשונה בהולנד ב-20 באוקטובר, והשנייה שבועיים לאחר מכן באצטדיון בנתניה.

כבר לפני מספר ימים פורסם כי ג'הנבאחש הסביר להנהלת אלקמאר כי הגעה שלו לישראל עלולה לסבך אותו במולדתו, ולכן הוא מעדיף שלא להתמודד מול מכבי תל אביב, ובקבוצה החליטו להיענות לבקשתו כדי להרגיע את הגזרה סביבו ולהעניק לו שקט לקראת המשך העונה.

בנושא אחר, סקאוטים אירופאים שעובדים עם קבוצות מהפרמיירליג יגיעו למשחק של מכבי תל אביב באירלנד מול דאנדוק כדי לעקוב אחרי טל בן חיים החלוץ שנמצא בכושר נפלא. העובדה שהשחקן כבר עומד על רקורד של שמונה שערים בחמישה משחקים והשער המופלא שלו מול ג'יג'י בופון במשחק מול איטליה, הגבירו את ההתעניינות בבן חיים בו מעוניינות גם קבוצות מסין.

כפי שפורסם כאן אתמול מכבי תל אביב תסרב למכור את בן חיים לקבוצה בסין בחלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר, אך בקיץ הוא יוכל להפעיל את סעיף השחרור שלו ולעזוב את הקבוצה תמורת כשלושה מיליון יורו. בן חיים יודע שבסין הוא יכול להרוויח סכומי עתק בדומה לערן זהבי ולכן הוא לא יפסול מעבר לשם במיוחד אם גוואנגז'ו של זהבי תציע לו להצטרף, כך גם יוכל לחזור ולשתף פעולה עם חברו הקרוב.

עוד בנושא

דיווח: "ג'הנבאחש שוקל שלא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב"

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבוקש באנגליה. בן חיים/ברני ארדוב

שחקני מכבי תל אביב ימריאו אחר הצהריים לאירלנד למשחק מול דאנדוק מחרתיים במחזור השני של הליגה האירופית. הבוקר לא התאמנו השחקנים והם התבקשו להגיע למתקן האימונים בקרית שלום בשעה 13:30, משם ייצאו יחד לנתב"ג לקראת הטיסה. אתמול בערב ערכו השחקנים את האימון שאחרי הדרבי וציפו לשמוע משוטה ארבלדזה התייחסות למה שאירע על המגרש בניצחון הגדול על הפועל תל אביב 0:5. אלא שהמאמן הגיאורגי אפילו לא הזכיר את הדרבי, אלא פתח את האסיפה הקצרה שקיים בהתייחסות ליריבה הבאה בלבד.

"אנחנו נוסעים לשחק מול קבוצה אירית חזקה וקשוחה ואנחנו צריכים לבוא בשיא הריכוז והדריכות, כי יש לנו משימות בליגה האירופית ואנחנו רק בתחילת הדרך של המפעל". ארבלדזה כאמור רצה כבר אתמול להוריד את השחקנים לקרקע ולא לתת לשום שחקן לרחף על אדי הניצחון המרשים, אבל בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב בקרית שלום ההתעסקות היתה עדיין בדרבי ובעיקר בעובדה שהקבוצה לא עשתה את השער השישי.

"חבל שלא נאמר לנו שצריך עוד גול כדי לשבור את השיא", אמרו שחקנים בינם לבין עצמם. "הנענו את הכדור מאחור בדקות האחרונות כמעט בלי לתת קדימה. ברק יצחקי שנכנס כמחליף מאוד רצה להשתתף בחגיגה וכל הזמן סימן לתת את הכדור למעלה והמשכנו להניע בקישור ובהגנה כדי לסיים את המשחק עם התוצאה הגבוהה. אם היינו יודעים על השיא, היינו מנסים לכבוש את השישי".

(עדכון ראשון: 11:52)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully