וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס "הכי יקרה" באירופה, ברצלונה שנייה ואיפה ריאל מדריד?

הכרטיס הזול ביותר למשחקים של יובה באירופה עולה 39 ליש"ט (190 שקל). גם לסטר, ארסנל וסביליה מציעות כרטיסים יקרים במיוחד. בצד השני של הסקאלה: דינמו קייב, רוסטוב ופורטו

one

יובנטוס גובה את המחיר המינימלי הגבוה ביותר לכרטיס למשחק בליגת האלופות בעונת 2016/17. על פי מידע שאספה חברת Spreadex, מסתבר שהכרטיסים הזולים ביותר למשחק של אלופת איטליה במפעל האירופי, עומדים על 39 ליש"ט, שהם אגב 190 שקל.

הקבוצה השנייה "הכי יקרה" היא ברצלונה. הכרטיס הכי זול למשחק של הקטלאנים בליגת האלופות עולה 38 ליש"ט. בהמשך קבוצות כמו ארסנל (37 ליש"ט), לסטר סיטי (35 ליש"ט), סביליה (34 ליש"ט) וסלטיק (33 ליש"ט).

ריאל מדריד (30 ליש"ט לכרטיס הזול ביותר) דווקא לא נמצאת בצמרת היקרניות. כך גם לא באיירן מינכן (26 ליש"ט), מנצ'סטר סיטי (25 ליש"ט) ופ.ס.ז' (24 ליש"ט). הכרטיס הזול ביותר למשחקים של טוטנהאם עולה 23 ליש"ט. התרנגולים עושים רווח יפה בזכות העובדה שהם מארחים בוומבלי ולכל אחד מהמשחקים שלהם באירופה אמורים להגיע למעלה מ-80 אלף צופים.

ומי מציעה את הכרטיס הזול ביותר? דינמו קייב, שלמשחקים שלה בליגת האלופות אפשר למצוא כרטיס ב-4 ליש"ט בלבד (19.5 שקל). עוד בין הקבוצות שמציעות כרטיסים זולים: רוסטוב (7 ליש"ט לכרטיס הזול ביותר), פורטו (10 ליש"ט) ולודוגורץ רזגארד (11 ליש"ט).

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הכרטיס הזול ביותר: 30 ליש"ט. רונאלדו וריאל מדריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully