וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק בארטרה: "ההחלטה לעזוב את ברצלונה הייתה הקשה בחיי"

רגע לפני שהוא פוגש את ריאל מדריד בליגת האלופות (21:45, ערוץ 55), בלמה החדש של דורטמונד הסביר מדוע עזב את הבית: "פה אני מקבל דקות ואני מעריך את זה אחרי העונה שעברה בברצלונה"

one

מארק בארטרה בלמה החדש של בורוסיה דורטמונד יפגוש הערב (21:45) את ריאל מדריד במסגרת המחזור השני בליגת האלופות למשחק שיהווה עבורו סוג של דרבי כשחקן שגדל במועדון הקטלאני.

רגע לפני המשחק, הבלם בן ה-25 התראיין ל"אס" המדרידאי ועקץ את ברצלונה שוויתרה עליו: "הייתי אומר שמדד השמחה שלי עכשיו הוא 9 מתוך 10. כל מה ששחקן רוצה זה ליהנות ולשחק ואני עושה את זה בכל משחק פה בדורטמונד. אני מעריך את הדברים האלו הרבה יותר אחרי העונה שעברה בברצלונה. זו הייתה אחת ההחלטות הקשות בחיי לעזוב את בארסה. דיברתי עם המאמן (טוכל) וידעתי מה מצפה לי פה".

מארק בארטרה שחקן דורטמונד. רויטרס
מפגש מסקרן הערב. בארטרה/רויטרס

בארטרה הוסיף: "הדבר הכי חשוב היה לצבור ביטחון. לטוכל אכפת מהפרטים הקטנים. הוא מאמן שיש לו איכויות דומות לאלו של פפ גווארדיולה". על המשחק מול ריאל מדריד: "זה משחק מאוד מיוחד. זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה שרוצה להגן על התואר שלה. אנחנו יודעים שזה יהיה מאוד קשה. אנחנו יכולים לגרום להם נזק אם הם לא ישלטו בכדור כמו שהיה מול ספורטינג ליסבון, אבל נצטרך להיזהר מהמתפרצות הקטלניות שלהם".

בארטה פתח העונה בשלושה משחקי ליגה של דורטמונד, אחרי שבכל העונה שעברה פתח רק בארבעה משחקי ליגה במדי ברצלונה, כאשר הוא נכנס כמחליף 27 פעמים. זאת לאחר שבשתי העונות הקודמות הוא רשם הרבה יותר הופעות בהרכב ואצל לואיס אנריקה חל פיחות במעמדו של הבלם הצעיר שמשתייך לסגל נבחרת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully