וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיל ולב עשוי להצטרף לרוני אוואט בצוות האימון של מ.ס אשדוד

27.9.2016 / 9:05

שחקן העבר, המחזיק בתעודת פרו, נמצא בקשר קבוע עם הנהלת הקבוצה ועשוי להצטרף לצוות המקצועי. בבולגריה מדווחים: "אחד המועמדים הסופיים לתפקיד, פנייה ראשונית כבר נעשתה"

אמיל ולב, מאמן כדורגל. רויטרס
ישוב לישראל? אמיל ולב/רויטרס

לא כך תכננה מ.ס אשדוד לפתוח את עונת החזרה שלה לליגת העל. אחרי חמישה מחזורים, העולה החדשה עם נקודה אחת לאחר שרשמה ארבעה הפסדים ותיקו בודד, מול הפועל אשקלון במחזור השלישי.

על אף התוצאות הרעות, בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, נותן גיבוי מלא למאמנו רוני אוואט, כשאמר בעבר בין היתר: "אין סיבה לשינוי כל כך מוקדם, אוואט מקבל גיבוי מוחלט". למרות זאת, בקבוצה עשויים לצרף לצוות המקצועי את שחקן העבר, אמיל ולב, אשר שיחק במשך ארבע שנים במכבי עירוני אשדוד ואף שיתף פעולה עם אוואט.

בנוסף, בבולגריה מדווחים הבוקר (שלישי) כי ולב, אשר שיחק גם במדי הפועל רמת גן ובמכבי יפו, עשוי להגיע כבר בעתיד הקרוב. "בהנהלת מ.ס אשדוד לא מרוצים מהתוצאות האחרונות, ואמיל ולב עשוי להגיע. למעשה, במועדון כבר יצרו איתו קשר בנושא".

ולב הגיע לישראל בעונת 1989/90 כשחתם בהפועל רמת גן, עימה ירד ליגה בתום העונה. עונה לאחר מכן הגיע למכבי עירוני אשדוד - אז בליגה השנייה - בשורותיה שיחק במשך ארבע שנים. הוא הוביל את הקבוצה לליגה הראשונה ובעונת 1994/95 עבר לשחק במכבי יפו. עונה לאחר מכן חזר לבולגריה, לקבוצה שבה גדל לבסקי סופיה, בשורותיה שיחק עונה אחת לפני שפרש.

גם קריירת האימון של ולב החלה בלבסקי, אותה אימן בעונת 2008/09. מאוחר יותר אימן גם בלוקומוטיב סופיה ובהסקובו מהליגה השנייה. בעונה שעברה אימן את מונטאנה מהליגה הראשונה בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully