וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט חוזר להיות ורמוט, קהת מנסה להיות בניון

27.9.2016 / 7:37

במכבי חיפה מנסים לעכל את הפערים בין החילופים לתוצאות. מולנסטיין מצא לורמוט תפקיד חדש, קהת עושה שיחות אישיות כדי לקנות זכויות של מנהיג. מוסא על הכוונת לפני ינואר, קרלסן שולח מסרים לשחקני מכבי פתח תקוה

ברני ארדוב

1. גילי ורמוט מרוצה מהתפקיד החדש שלו. פעם הוא חופשי מאחורי החלוץ, רגע אחרי הוא מבשל משמאל ועובר לימין. בשבוע שעבר הוא החזיק את המותניים עד החילוף, עכשיו הוא קצת יותר בכושר. "כשהוא וריאן שיחקו נהדר באגף הבנו כמה טוב שהם לא עזבו ביום האחרון של החלון. גילי משחק בכל עמדה במגרש, הוא פשוט משתולל", אמרו במכבי חיפה. אז שאלנו את ורמוט אם זה היה כדאי. "די כבר, הנושא הזה לעוס", הוא השיב. "אני שמח להיות פה ורוצה להיות פה עוד הרבה שנים". אז מה עם התפקיד החדש, שאלנו. "רנה נותן לי חופש בהתקפה, נותן לי ביטחון, אני מקווה להמשיך ככה ולהשתפר. כל המשחק אנחנו, אני וקהת, מחליפים מקומות. יש לנו חופש לעשות מה שאנחנו רוצים. יש שחקנים שרצים לעומק, יש כאלה שרוצים כדור לרגל. אני שמח שהשפעתי על המשחק".

עוד בנושא

מכבי חיפה חילצה 2:2 מול מכבי פתח תקוה בזכות שער בתוספת הזמן
מולנסטיין בסיום: "אני מרוצה מאוד מהנקודה, אך יש לנו עוד דרך ארוכה"

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט מול שחקן מכבי פתח תקוה קרלוס קוויאר. ברני ארדוב
מרוצה מהתפקיד החדש שלו. גילי ורמוט/ברני ארדוב

2. רנה מולנסטיין מינה רנה אחר, סקובדאל, למאמן הגנה. לא ברור אם הדני העביר לו את המסר, אבל חוליית ההגנה שלו חייבת רענון. מי שהביא את מריו מוסא למכבי חיפה הוא טור כריסטיאן קרלסן, זר על המשבצת של סאן מנחם ויונתן לוי. שלושה זרים עמלים כדי למצוא פתרון לזר אחד, אבל הוא עדיין לא משדרג את מכבי חיפה. מכבי פתח תקוה שיחקה אתמול על הצד שלו, דור אלו שיחק עליו וזה נגמר בגול. בחוזה של מוסא (התארס השבוע, מזל טוב) יש סעיף שמאפשר למכבי חיפה לשחרר אותו ללא פיצוי בינואר. אם הוא לא ישתפר, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה מהר מאוד. "התרגלנו למהירות ולעוצמות של טאלב. אני מקווה שזה עניין של זמן", אמר בשבוע שעבר אחד משחקני הקבוצה. חכו חכו.

3. רועי קהת מנסה להיות בניון. בחדר ההלבשה מספרים שהוא מדבר על העיתונאים החיפאים. אתמול, על המגרש, הוא מחא כפיים לריאן אחרי שבעט מעל השער וצעק לעבר ורמוט "אל תבוא אליי, זוז שמאלה", מיד אחרי שפלט נכנס. לא כל שחקן יכול לדבר על התקשורת, לא כל שחקן יכול להעיר לשחקן בית או לשחקן ותיק. קהת מנסה לקנות את הזכות הזאת ולהפוך למנהיג של מכבי חיפה. "והוא יכול", אמר לנו גורם בכיר במכבי חיפה. "למה אתה חושב ששרפנו מיליונים על ילד מוכשר בן 24? בפעם הראשונה שרצינו אותו הוא רצה לטעום מאירופה, אז הנחנו לו. אם הוא ינהיג את מכבי חיפה הוא יישאר כאן שנים". אתמול, אחרי המשחק, הוא נשאר דקות ארוכות על הדשא בזמן שכולם בחדר ההלבשה. הסתכל על הקהל, מבט אחרון לפני שהוא שולח אותם הביתה עם רגשות מעורבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי חיפה רועי קהת כובש. טל לוי
מנסה להפוך למנהיג של מכבי חיפה. רועי קהת/טל לוי

4. מולנסטיין נכנס בסיום לחדר ההלבשה ושוחח מעט עם השחקנים. "אני מרוצה", הוא סיכם את המשחק הזה, והוסיף עוד כמה מילים על כמה שחקנים בכחול שנשכבו על הדשא והעבירו את הזמן. מולנסטיין מרוצה גם מהמחליפים שלו. אתמול, אחרי החמצה גדולה, איסמעיל ריאן לא רצה לראות את שלט החילוף, אבל כשהונף הוא הבין גם למה: בגלל הצהוב במהלך שלפני. הוא רץ לספסל, אבל נזכר מה מאמן רנה אוהב: שחקנים טוטאליים. ריאן ("משחק טוב, החמצה גדולה", סיכמו בחיפה) עשה פרסה ולחץ לו את היד. היום ייצאו השחקנים לחופש, מחר ההולנדי בוודאי ידבר שוב על ההשפעה של המחליפים. פלט (השחקן נראה עצוב אחרי השער, וגם בסיום. "עד מתי הוא יישב על הספסל? רנה לא מבין שזה שחקן ההכרעה הכי גדול במכבי חיפה?", אמר אחד השחקנים) בישל והביא עוד נקודה, גוזלן כבש שער שני השבוע. שחקני מכבי חיפה לא מבינים מהיכן הפער הזה בין ההצלחה בחילופים למספרין ותוצאות. בחילופים זה בינגו, התוצאה הסופית קצת פחות.

5. טור כריסטיאן קרלסן לא מפסיק לצייץ בטוויטר על הכדורגל החיפאי וצובר יותר ויותר עוקבים. באירוע פתיחת העונה של המנהלת הוא שוחח עם דוד קלטינס ("עוקב אחריך"), ובהמשך ניהל מעקב אחר דור אלו וגידי קאניוק. אתמול, אחרי המשחק, הוא פגש את לירוי צעירי בחניון הסמוך לאיצטדיון. צעירי כבר סיים קדנציה אחת במכבי חיפה, קרלסן החמיא והבטיח גם לו שיעקוב. בחיים האמיתיים, קרלסן בעיקר עוקב אחר שחקנים. הוא מפתח את הקשרים בכדורגל הישראלי גם דרך "סמול טוק", גם במסדרונות של המועדונים הקטנים. כמו שזה נראה כעת, הוא מתכנן להיות כאן כמה שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully