וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון דפק על הקיר. שחקנים במכבי פתח תקוה: "איך פספסנו את זה?"

27.9.2016 / 7:06

חדר ההלבשה היה קודר אחרי התיקו המרגיז: "אבי לוזון לא ידע מה לומר, מתי זה קרה?". אלו ("משהו משתנה במנטליות של המועדון הזה") וצעירי ("ראיתם מה עשה לואצק ולביא?") גרפו מחמאות

ברני ארדוב

אחרי התיקו מול מכבי חיפה אמש (שני), חדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה נראה כאילו הקבוצה ספגה תבוסה כואבת. חלק מהשחקנים ישבו על הרצפה, אחרים כיסו את הראש בחולצה. אבי לוזון שנכנס תפס את הראש ודפק על הקיר. "איך פספסנו את זה?", צעק אחד השחקנים לחלל האוויר, וכשיצא הסביר: "אני לא זוכר כזה שקט אצלנו הרבה זמן. מכבי פתח תקוה זה לטוב ולרע. אבי לא ידע מה לומר לנו, ממתי הוא לא יודע מה לומר?".

בצד האופטימי, הקבוצה של קובי רפואה עדיין במקום השני. בסיום המשחק ניגש המאמן לאבי לוזון. "אנחנו במקום השלישי?", הוא שאל. "איזה מקום שלישי?", השיב לוזון. "באר שבע היו עם שבע נקודות, יש להם 10. אנחנו במקום השני". במכבי פתח תקוה מכוונים העונה גבוה. במועדון בטוחים שהדור הצעיר, כולל דור אלו וגידי קאניוק ("יכל לקנות את עולמו אם היה מבקיע אתמול", אמרו על הקשר שהסתפק בבישול), יובילו אותם לעונה חלומית בפלייאוף העליון. את המחמאות בסיום גרף לירוי צעירי שרשם שער ובישול. "ראית מה הוא עשה לואצק ולביא? הבעיטה שלו הייתה חדה, לויטה לא זז", אמרו בפתח תקוה. בסיום המשחק נראה צעירי משוחח עם תור כריסטיאן קרלסן באזור החניון. במועדון סיפרו כי הוא החמיא לקשר שכבר שיחק בחיפה בעבר.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2 דרמטי
רנה מולנסטיין: "מרוצה מאוד מהנקודה, אך יש לנו עוד דרך ארוכה"

שחקני מכבי פתח תקוה דור אלו לירוי צעירי. ברני ארדוב
חגג יום הולדת עם שער יפהפה. דור אלו/ברני ארדוב

אלו שחגג אתמול יום הולדת 23 הסביר: "מאוד מרגש שזה יצא דווקא ביום הזה, אני מאוד מאושר. אבל מצד שני זה מאכזב. כי ספגנו בתוספת הזמן", אמר המגן. "יש כאן קבוצה שעובדת, באנו לנצח את המשחק. חבל שהלכנו אחורה, אנחנו באים לכל משחק לקחת את הנקודות. יצאנו מאוכזבים כאילו הפסדנו, זה טוב, כי משהו משתנה במנטליות של המועדון הזה".

בשבוע שעבר פרסמנו כאן כי במועדון מרוצים מאוד מקרלוס קוויאר ("מאז מגמאדוב לא היה כאן בלם כזה"), אתמול, אחרי המשחק, במועדון אמרו כי למרות גילו הם בטוחים שקוויאר ינהיג את מרכז ההגנה גם בעונה הבאה. "אין עוד בלם ברמה הזאת בישראל. לפני לא הרבה זמן הוא שיחק באסטון וילה. מי היה מאמין בכלל שיבוא לישראל?", אמרו בקבוצה. ננאד אדאמוביץ' לא הרשים בהופעה הראשונה שלו בקבוצה. במועדון בטוחים שהוא זקוק לעוד זמן כדי להתאקלם.

המגן שמוליק מלול, שעל הסיכום עימו פורסם בוואלה ספורט, מקווה להיות כשיר לאחר פגרת הנבחרת. במועדון סבורים שייקח לו זמן להיכנס לכושר ולהוות תחליף ראוי לנאור פסר, שעד כה מגלה יכולת טובה העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully