וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו וויליאמס הודיע על פרישה מה-NBA

שבוע לאחר שהודיע כי הוא ימשיך לעונה מספר 16 בליגה הטובה בעולם, הגארד של קליבלנד קאבלירס שינה את דעתו והחליט לתלות את הנעליים. השחקן בן ה-33 קלע 13.2 נקודות בממוצע למשחק

AP

מו וויליאמס הודיע היום (שני) על פרישה מליגת ה-NBA. הגארד בן ה-33 ששיחק 15 עונות בליגה הטובה בעולם, סיפר על החלטתו לראשי קבוצתו, הנוכחית, קליבלנד קאבלירס, ואמר כי הוא לא מתכוון להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה.

וויליאמס ששיחק בשתי קדנציות שונות במדי הקאבס, הצליח לזכות באליפות בעונתו האחרונה בקריירה, כשהוא רושם 8.2 נקודות בממוצע למשחק. יש לציין שההודעה עצמה קצת הפתיעה אנשים בעולם הכדורסל, לאחר שרק לפני חמישה ימים השחקן פירסם בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתכנן לחזור לעונה אחרונה במדי קליבלנד.

הגארד הוותיק נבחר בדראפט 2003 על ידי יוטה, במקום ה-47. בעונת הרוקי שלו, הוא קלע חמש נקודות בממוצע למשחק במדי הג'אז. בעונה שלאחר מכן, וויליאמס הצטרף למילווקי באקס, שם שיחק בשנים 2004 - 2008. בסוף אותה עונה, וויליאמס הגיע לקליבלנד והתחיל את הקדנציה הראשונה שלו בקבוצה. לאחר מכן שיחק גם בקליפרס, פורטלנד, מינסוטה ושארלוט, עד העונה החולפת, בתחילתה חזר לאוהיו.

וויליאמס הגיע לקאבס כדי לשמש כרכז מחליף לקיירי ארווינג, אך למרות פתיחת עונה טובה מוצלחת, הוא איבד בהדרגתיות את מקומו ברוטציה ולא הרבה לשחק בפלייאוף. למרות זאת, בסופו של דבר הוא זכה עם הקאבס באליפות, והצליח להשיג את התואר הנחשק בעונה האחרונה שלו בקריירה. ב-2009 הוא אף השתתף במשחק האולסטאר, לאחר שהחליף את כריס בוש.

עוד בנושא:

פט ריילי: "הקריירה של כריס בוש במיאמי כנראה הגיעה לסופה"
בילאפס: "קווין, תכין את מחבטי הגולף", קרי: "מהגדולים בכל הזמנים"

מו וויליאמס מול טים פרייז'ר, קליבלנד מול פורטלנד. AP
השיג אליפות. וויליאמס/AP

ההודעה של וויליאמס בשבוע שעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully