וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: אצילי נכנס במחצית והוחלף אחרי 25 דקות, עוד הפסד לגראנדה

אלאבס חגגה עם 1:3 על פאקו חמס, שספג הפסד רביעי העונה. המאמן החליף את הקשר כבר בדקה ה-71 אחרי הופעה מאכזבת. קרבץ, שהחליף את אצילי, כבש תוך שש דקות לזכות האורחת. מנדס, קמארסה ודייברסון חגגו

אימג'בנק GettyImages

המחזור השישי בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם ההפסד הרביעי של גראנדה העונה. קבוצתו של פאקו חמס ספגה 3:1 מול העולה החדשה, דפורטיבו אלאבס. עומר אצילי, שהמתין על הספסל, עלה כמחליף בדקה ה-45 בתקווה להעניק לאורחת ניצחון בכורה לעונת 2016/17, אבל היכולת המאכזבת שלו גרמה למאמנו להחליף אותו כבר אחרי 25 דקות, לא נעים עבור קשר נבחרת ישראל.

אצילי היה חלק מעוד תצוגה רעה של גרנאדה, אבל דווקא ארטם קרבץ, שהחליף אותו היה חתום על השער בדקה ה-77, והיה קרוב לאזן את התוצאה אולם פרננדו פאצ'קו סיפק עצירה נהדרת. אלאבס רשמה את הניצחון השני שלה העונה כאשר ויקטור קמארסה בלט אצל מאוריסיו פלגרינו. הקשר סידר לאדגר מנדס את השער הראשון בדקה ה-52 והכפיל את התוצאה בדקה ה-66 אחרי שגיאה קשה של אוצ'ה אוגבו, שער ראשון לקשר העונה. עמוק בתוספת הזמן היה זה דייברסון (93), שחתם את החגיגה המקומית עם ביצוע נהדר ושער ליגה שני העונה. פאקו חמס, שעתידו מוטל בספק ומדורג במקום ה-19, יחפש ניצחון ראשון במחזור הבא מול לגאנס.

* בליגה האיטלקית הצליחה אטאלנטה לנצח 1:3 את קרוטונה בחוץ. אנדראה פטאניה כבש את הראשון בדקה השלישית, יסמין קורטיץ' (40) ואלחנדרו גומס (45+1) השלימו. סימי רק צימק עבור קרוטונה. קליארי ניצחה 1:2 את סמפדוריה. ז'ואאו פדרו (37) ופדריקו מלקיורי (88) כבשו לקליארי, ברונו פרננדש צימק בדקה ה-86.

* בפרמיירליג הצליחה ברנלי לנצח 0:2 את ווטפורד. ג'ף הנדריק (38) ומייקל קין (50) כבשו.

עוד בנושא:

קלופ: "רוצה שנשחק כדורגל שיזכרו, הפרמיירליג הכי תחרותית"
טוני קרוס: "עושים יותר מידי מהחילוף של כריסטיאנו רונאלדו"
הגידו קני: מדור הליגיונרים על מעמדו המשודרג של קני סייף בגנט

עומר אצילי שחקן גרנאדה. GettyImages
מביך. אצילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully