וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "מרוצה מאוד מהנקודה, אך יש לנו עוד דרך ארוכה"

מאמן מכבי חיפה שחרר לחץ רב לאחר השוויון הדרמטי מול מכבי פתח תקוה: "לא תהיה מנוחה. נלמד, נעבוד ונשפר את הדברים שאותם אנו צריכים לשפר". רפואה: "עוד נעשה דברים גדולים". אלו: "אין ספק שזה היה השער הכי יפה בקריירה שלי"

ברני ארדוב

אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע במחזור הקודם, מכבי חיפה הייתה בדרך להפסד הערב (שני) מול מכבי פתח תקוה, אך שער דרמטי בתוספת הזמן הותיר אותה עם נקודה ב-2:2 מול המלאבסים.

"היה משחק נהדר", אמר רנה מולנסטיין. "שתי הקבוצות ניסו לתקוף ושיחקו אטרקטיבי. קיבלנו שיעור, זה חלק מההליך שלנו במכבי חיפה. הקשנו על עצמנו קצת כשהלכנו לאחור, אך אני גאה מאוד בשחקנים שלי. אני תמיד אומר להם שאני גאה בהם ושיאמינו בעצמם. כמובן שאני מרוצה מהנקודה. מדובר במשחק לא פחות חשוב מהמשחק מול הפועל באר שבע".

המאמן הוסיף: "יש לנו עוד דרך ארוכה והשחקנים מודעים לכך. לא תהיה מנוחה, נלמד, נעבוד ונשפר את הדברים שאותם אנו צריכים לשפר. גילי ורמוט? הוא שחקן נהדר, יש לו המון איכויות".

מולנסטיין והצוות/ברני ארדוב

"הובלנו וקיבלנו גול שלא מחוייב המציאות", ציין קובי רפואה. "כמובן שאני לא מסופק מהנקודה. אסור שזה יקרה אבל אם אנחנו עצובים והם שמחים זה אומר הכול. אני לא יכול לנתח דקה אחרי משחק, אני מאוכזב מהתוצאה. כל קבוצה שתרצה לנצח אותנו תצטרך לעבור הרבה בשביל זה. אנחנו לא מסתכלים על התקציבים של היריבות, אלא עובדים קשה עם לב גדול. זכותם לשמוח, גם אני הייתי שמח על שוויון בתוספת הזמן, אבל זה אומר הרבה שהשחקנים שלי עצבניים עכשיו בחדר ההלבשה".

רפואה הוסיף: "נעשה דברים גדולים. אנחנו משחקים כדורגל די בסדר ותמיד רוצים להשתפר. שיחקנו נגד מועדונים גדולים ועשינו תוצאות יפות. יש פה קבוצה באמת טובה, השחקנים כל פעם מפתיעים אותי מחדש. כל הכבוד לשחקנים שלי ולמכבי חיפה על השוויון בדקה ה-94. אני לא אדבר על שנה שעברה כי לא הייתי פה, השנה מכבי פתח תקוה תהיה בחלק העליון של הטבלה. אנחנו יותר חזקים מאשר בעונה שעברה ואני מקווה ומאמין שעוד נשתפר".

דור אלו, שחגג יום הולדת עם גול נהדר, הוסיף: "מרגיש כמו הפסד. חבל מאוד לקבל כזה גול. כל חדר ההלבשה שלנו בדממה וצריך להסתכל קדימה. אני לא יודע להסביר מה קרה, היו לנו הזדמנויות עוד לפני לסגור את המשחק. לא פעם ראשונה שאנחנו יורדים יותר מדי לאחור לקראת הסוף. אני לא יודע לשים את האצבע על משהו מדויק, רואים שאנחנו קבוצה טובה, עוד לא הפסדנו העונה ואני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון. זה ללא ספק היה השער היפה בקריירה שלי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully