וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: מדליית כסף לנבחרת ישראל בתחרות הגביע העולמי במעלות תרשיחא

26.9.2016 / 20:29

הנבחרת נכנעה 38:34 לנבחרת הטובה בעולם - רוסיה - על אף שקנבסקי בת ה-17 ניצחה את כל הרוסיות בקרב הגמר. אחוטניקה זכתה בפעם השנייה ברציפות בתחרות האישית

ורה קנבסקי סייפת. שלמה שרביט, מערכת וואלה! NEWS
הישג נאה. קנבסקי/מערכת וואלה! NEWS, שלמה שרביט

תחרות הגביע העולמי לסיוף ננעלה הערב (שני) במעלות תרשיחא. בדגם הדקר לנשים עד גיל 20 על שם אנדריי שפיצר זכתה נבחרת ישראל במדליית כסף בתחרות הקבוצתית, לאחר שהפסידה בגמר לאלופת העולם ואירופה, המדורגת 1 בעולם, רוסיה.

ישראל ניצחה בחצי הגמר 41:45 בקרב מול אוקראינה, שהובילה, אולם ורה קנבסקי ודר הכט חוללו מהפך. קנבסקי בת ה-17 ניצחה גם את כל הרוסיות בקרב הגמר, אולם בסיום הפגינה הנבחרת הטובה בעולם את עליונותה וניצחה 34:38.

בתחרות האישית זכתה המדורגת 1 בעולם, אירנה אחוטניקה הרוסייה, זו השנה השנייה ברציפות במעלות תרשיחא, לאחר שגברה על השנייה בעולם וחברתה לנבחרת, ננה סאמובה. בכירת הישראליות בתחרות האישית הייתה קנבסקי ממכבי מעלות, שדורגה שביעית לאחר הפסד ברבע הגמר 15:13 מול נטאשה טאראסובה האוקראינית, שזכתה במדליית הארד, ואילו יאנה בוטוויניק ממודיעין דורגה שמינית לאחר הפסד לסאמובה הרוסייה, שזכתה במדליית הכסף. קנבסקי, רק בת 17, חניכתו של יעקב פרדמן, סיימה השנה חמישית באליפות העולם עד גיל 20 וייצגה את ישראל בטורניר הקדם אולימפי.

זו השנה ה-11 בה מעלות תרשיחא מארחת את הטורניר השייך לסבב העולמי, ואשר קרוי על שם אחד מי"א חללי מינכן, אנדריי שפיצר, שהביא את הסיוף למעלות בתחילת שנות ה-70. ראש העירייה שלמה בוחבוט העניק את הפרסים.

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully