וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עד היום, אין לי מושג למה פוטרתי מקליבלנד"

"הופתעתי ונפגעתי מהפיטורים", "העדפתי לאמן באירופה מאשר לשמש כעוזר ב-NBA", "ישבתי בחוץ שישה חודשים, זה יותר מדי". מאמן דרושאפקה התייחס לתקופה הקשה בליגה הטובה בעולם

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"שישה חודשים בחוץ זה יותר מדי". בלאט/AP

דיוויד בלאט עבר תקופה לא פשוטה לאחר הפיטורים מקליבלנד. המאמן, שהפך לאירופי הראשון שעומד על הקווים בליגה הטובה בעולם, פוטר באמצע העונה וראה איך קבוצתו לשעבר מגיעה עד לגמר ה-NBA, שם הצליחה לנצח בסדרה מותחת במיוחד את גולדן סטייט, ולזכות באליפות.

אחרי שישב תקופה קצרה בביתו, חזר בלאט לאירופה, כשחתם בדרושאפקה הטורקית. העונה עדיין לא החלה באופן רשמי, אך מאז שחתם בקבוצתו החדשה רשם בלאט שמונה ניצחונות בשמונה משחקי הכנה, וזכה לאינספור מחמאות לאורך הדרך.

חלק ממשחקי ההכנה של דרושאפקה נערכו בזדאר, קרואטיה, ואחד העיתונאים המקומיים החליט לנצל זאת כדי לתפוס את בלאט לשיחה על קבוצתו החדשה וכמובן על התקופה בליגה הטובה בעולם.

דיוויד בלאט מאמן דרושפאקה. האתר הרשמי של דרושפאקה, אתר רשמי
מרוצה מהמעבר. בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של דרושפאקה

"ישבתי בחוץ שישה חודשים וזה יותר מדי", אמר בלאט בראיון. "הכדורסל האירופי הוא הבית שלי. נכון שגדלתי בארצות הברית, אבל את רוב החיים שלי ביליתי באירופה. לדרושאפקה הגעתי בגלל האתגר הגדול. מדובר במועדון חדש יחסית בנוף האירופי, כזה שנמצא בבנייה. זה פרויקט חדש, לא מועדון עם היסטוריה עשירה. המטרה שלי היא ליצור יסודות ולעשות פה משהו גדול".

"נכון שכדורסל זה כדורסל, אבל לאמן באירופה שונה לגמרי מאשר לאמן ב-NBA - השחקנים אחרים, החיים אחרים, החוקים שונים לגמרי. בכל מקרה, תפקיד המאמן הוא קשה, לא משנה איפה אתה מאמן".

לסיום, התייחס המאמן לתקופה הקשה בקליבלנד: "עד היום אין לי מושג למה פיטרו אותי. הופתעתי מכך מאוד ונפגעתי, אבל צריך להמשיך הלאה. לא רציתי לשמש כעוזר מאמן ב-NBA. אני לא חושב שלאמן ברמות הגבוהות באירופה זו ירידה ברמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully