וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "הקריירה של כריס בוש במיאמי כנראה הגיעה לסופה"

נשיא ההיט התייחס לפורוורד שעתידו לא ברור בשל סיבות בריאותיות. "לא מתכוננים לחזרתו לקבוצה, תלוי בו אם הקריירה נגמרה או לא". פול פירס הודיע: "העונה הקרובה תהיה האחרונה שלי"

עריכה: מרום שפיצר

קובי בריאנט, טים דאנקן, קווין קארנט. ה-NBA עוברת קיץ לא קל ונפרדת אחד אחרי השני מגדולי השחקנים בליגה בדור האחרון, וכעת אגדת NBA נוספת עומדת לתלות את הנעליים. פול פירס, שזכה באליפות יחד עם KG בבוסטון ב-2008, הודיע היום (שני) כי העונה הקרובה תהיה האחרונה שלו בליגה הטובה בעולם.

"זהו זה, העונה האחרונה שלי", כתב הפורוורד באתר השחקנים 'פלייר טריביון', "הגיע הזמן להמשיך הלאה מכדורסל. כמו כל החלטה קשה, אני חושב שאני חייב להיות שלם עם עצמי. אני שלם בקשר לפרישה, אבל יש לי עוד קצת לתת - עוד עונה אחת, עוד הזדמנות אחת. עם הקליפרס, בעיר בה גדלתי, אני מרגיש שיש לי הזדמנות בקבוצה נפלאה. אנחנו רעבים ורוצים לזכות באליפות.

"אחרי 18 שנים ב-NBA, קשה להאמין שאשחק בכל אולם בפעם האחרונה. אני הולך ליהנות מכל אימון, כל נסיעה באוטובוס, על ארוחה עם הקבוצה, כל פעם שאצא ממנהרת השחקנים. אני מתכוון למלא את החלק שלי בעקבות המטרה האולטימטיבית".

עוד בנושא

כוכבי ה-NBA בהווה ובעבר נפרדים מקווין גארנט
הספלאש בראדרס של המזרח? לקראת פתיחת עונת 2016/17 של אינדיאנה פייסרס
לא קלעו למטרה: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של שיקגו בולס

פול פירס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
"אני הולך ליהנות מכל אימון". פירס/AP

"האמת" נבחר בדראפט 1998 במקום העשירי על ידי הסלטיקס, ונשאר בקבוצה עד 2013. ב-2007 חברו אליו גארנט וריי אלן וכעבור שנה הטריו הביא אליפות לבוסטון, כאשר פירס זוכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר. את שנותיו האחרונות בליגה בילה בברוקלין נטס, וושינגטון וויזרדס ועונתו האחרונה בליגה תהיה השנייה שלו בלוס אנג'לס קליפרס. הוא גם הופיע עשר פעמים באולסטאר.

בנושא אחר, עתידו של כריס בוש ממשיך להעסיק את הליגה. הפורוורד של מיאמי, שנעדר ממשחקים רבים בשנתיים האחרונות בשל קריש דש בריאה, לא יחזור לשחק בהיט, כך הודיע היום נשיא הקבוצה פט ריילי. "אנחנו לא מתכוננים לחזרתו לקבוצה", אמר, "בהתבסס על הבדיקה האחרונה שעבר, אנחנו מרגישים שהקריירה שלו במיאמי כנראה הגיעה לסופה". באשר לקריירה שלו באופן כללי, אמר ריילי: "אם היא נגמרה או לא זה תלוי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully