וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגאנה: אברהם גרנט לא קיבל משכורת כבר שלושה חודשים

ב"גאנה סוקר נט" טוענים שהמשכורת של המאמן הישראלי של הנבחרת המקומית מוקפאת בעקבות "הוראה של שר הספורט". הערכה: בגאנה מעוניינים להחליף את הישראלי במאמן מקומי

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
בדרך החוצה? גרנט/AP

היחסים בין אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה להתאחדות הגנאית היו עכורים מהרגע הראשון והיום (שני) ב"גאנה סוקר נט" מדווחים שהמאמן הישראלי לא קיבל משכורת כבר שלושה חודשים. כל זה שבועיים לפני שהכוכבים השחורים פותחים את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלהם עם משחק מול אוגנדה ב-7 באוקטובר.

על פי הדיווח באתר, חברת הנפט המקומית של גאנה שאחראית לתשלום המשכורת של גרנט, הקפיאה את התשלומים בעקבות הוראה ישירה של שר הספורט של המדינה. עדיין לא ברור מה המניע לדיווח הזה, שלא אושר על ידי כל גורם רשמי, אבל ההערכות הן ששר הספורט רוצה להחליף את הישראלי במאמן מקומי ומעוניין לגרום לו לעזוב.

גרנט חתם על חוזה ל-27 חודשים בגאנה בספטמבר 2014. חוזהו הנוכחי של הישראלי יסתיים בסוף פברואר 2017 בסיום אליפות אפריקה, אבל בגאנה מעוניינים כנראה להיפרד מגרנט מוקדם יותר בעקבות היחסים המתוחים בין הצדדים. כזכור, בתחילת החודש גרנט העביר ביקורת קשה על ההתאחדות הגנאית בעקבות המשטח הגרוע בו היא שיחקה מול רואנדה במוקדמות אליפות אפריקה. כעת, כך נדמה, גרנט קרוב מאוד לסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת הגנאית וייתכן שזה יקרה עוד לפני אליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully