וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הווידוי המצחיק של סטיבן אדאמס, השופט המכה מזימבאבווה

צפו בסנטר של אוקלהומה סיטי, יליד ניו זילנד, מספר שכדי להתמודד עם הטראש טוק של קווין גארנט אמר לו "לא מדבר אנגלית". וגם: לוחם ה-MMA שמואשם באונס, תקרית אלימה על המגרש בזימבאבווה, וההחלטה המוזרה של פיפ"א

עריכה: מרום שפיצר

17:00: ג'סי לינגארד מסתלבט על פול פוגבה

16:44: לוחם ה-MMA מואשם באונס אכזרי

לוחם ה-MMA האמריקאי, רודולפו רמירז, לו חמישה ניצחונות משבעה קרבות במהלך הקריירה, מואשם באונס צעירה מחוסרת הכרה בחניון נטוש באריזונה. על פי החשד, רמירז הכיר את הצעירה בפאב מקומי ולאחר שזו שתתה כמויות גדולות של אלכוהול, ניצל זאת, גרר אותה לחניון נטוש ושם אנס אותה באכזריות. תחילה הכחיש רמירז את הטענות כשטען כי בין השניים כלל לא היו יחסים אינטימיים, אך לאחר שבמשטרה הציגו בפניו את התמונות מהאירוע, לא נותר לו אלא להודות וכעת הוא ניצב בפני אישומים חמורים.

13:00: סרג' אורייה נשפט לחודשיים בכלא

סרג' אורייה נשפט לשני חודשי מאסר בפועל: מגן פריס סן ז'רמן התייצב בבית המשפט בפריס ונמצא אשם בתקיפת שוטר במועדון לילה בסוף מאי האחרון. גורמים המעורים בחקירה טענו שאורייה תקף שוטר שביקש לבצע לו בדיקת אלכוהול. לידיעה המלאה

סרג' אורייה פריס סן ז'רמן. GettyImages
ממשיך להסתבך. אורייה/GettyImages

12:00: הוועדה למלחמה בגזענות בכדורגל פוזרה

פיפ"א החליטה לפזר את הוועדה למלחמה בגזענות מאחר שלדבריה, "היא השלימה לחלוטין את משימותיה". חבר הוועדה טוען: "הלוואי ויכולתי להגיד שאני נדהם מההחלטה, אבל לצערי אני לא. בעיית הגזענות בכדורגל עדיין בוערת, היא רצינית מאוד ומעוררת הרבה סערות. נותרה עוד הרבה עסודה, במיוחד לקראת רוסיה 2018. אבל עובדה היא שפקידי פיפ"א חושבים אחרת". כוח המשימה היחידה הוקם ב-2013 על ידי נשיא פיפא לשעבר ספ בלאטר, וכלל את הקמפיין "הגידו לא לגזענות".

נשיא פיפ"א ספ בלאטר עם סגנו איסה האיוטו. AP
בסדר, לא משנה כבר, אין גזענות. בלאטר/AP

10:00: סטיבן אדאמס "לא מדבר אנגלית"

עכשיו, כשקווין גארנט פרש, עולם הכדורסל נפרד מאחד הטראש-טוקרים הגדולים שידע ה-NBA, וסטיבן אדאמס, סנטר אוקלהומה סיטי, חושף סיפור מעניין. "הייתה לו נוכחות שהייתה מאוד מאיימת", סיפר אדאמס הקשוח, "הוא לא דיבר איתי בכלל. פעם אחת נאלצתי לשלוף את קלף ה'לא מדבר אנגלית'. הוא אמר לי משהו, והגבתי רק ב'לא מדבר אנגלית, לא מדבר אנגלית בנאדם, מצטער'. ואז הוא עזב אותי, זה היה מבריק". הסיפור משעשע במיוחד לנוכח העובדה שאדאמס הוא מניו זילנד, דובר אנגלית מלידה.

אחר כך הרחיב אדאמס ואמר על גארנט ש"הדרך שבה הוא מדבר לכולם, זה הרבה מעבר לטראש טוק. הוא פנומנלי בזה, אבל זו יותר הדרך שבה הוא מנהיג את הקבוצה שלו, מאמן אותה על המגרש, האנרגיות שהוא נותן. הוא באמת בחור חכם שמבין את כולם, הוא רואה את עצמו כשווה בין אחרים. כולם באים לדבר איתו, וכולם יכולים גם לענות לו".

9:20: שופט חמום מוח מקבל עצבים

ככה נראה משחק שהתלהט יתר על המידה במסגרת המחוז הדרומי בליגה של זימבבווה: שחקםן קיבל אדום, הכה את השופט, שלא נשאר חייב.

7:00: דידייה דרוגבה מתעמת עם אוהדים

חלוץ מונטריאול דידייה דרוגבה התעמת עם אוהד ניו יורק רד בולס, אחרי שספג קללות בתום ההפסד 1:0, והסביר: "הם קצת עברו את הגבול, זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully