וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של טוטי: "ספאלטי הוא אדם קטן, הוא זרק אותו מהבית שלו"

אילארי ביאסי התראיינה ל"גאזטה" לכבוד יום ההולדת ה-40 של בעלה וניצלה את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם מאמן רומא על התקרית בעונה שעברה: "לא האמנתי, חשבתי שאני מדמיינת"

אילארי ביאסי אשתו של פרנצ'סקו טוטי. AP
מתקפה חזיתית. ביאסי עם טוטי/AP

פרנצ'סקו טוטי, הסמל הגדול והכדורגלן האגדי של רומא, יחגוג מחר יום הולדת 40. טוטי נחשב לכוכב הכי גדול של הג'אלורוסי בשני העשורים האחרונים, אך במעמדו חל פיחות משמעותי מאז שלוצ'יאנו ספאלטי החליף את רודי גרסיה כמאמן הקבוצה במהלך העונה שעברה.

אילארי ביאסי, אשתו היפהפיה של טוטי הגיעה לראיון חגיגי ב"גאזטה דלו ספורט" כדי לחגוג את היום הולדת של בעלה, אך ניצלה את ההזדמנות כדי לתקוף את ספאלטי על היחס שהוא נותן לטוטי מאז שהגיע. ביאסי התייחסה לאותו ראיון של טוטי בפברואר שבו הוא דרש יותר דקות משחק והכעיס את ספאלטי. "כל מה שפרנצ'סקו אמר בראיון שגרם לכל המהומה הזו היה שהוא רוצה שיכבדו אותו יותר. הוא צדק שעשה את זה באותו הזמן. פרנצ'סקו לא בנאדם בעייתי, הוא מדבר רק על הדשא".

ספאלטי אגב, חשבת אחרת מביאסי ושלח את טוטי הביתה ממחנה האימון של הקבוצה בטריגוריה אחרי אותו ראיון. "הוא זרק אותו מהבית שלו, אני לא האמנתי שזה קרה. חשבתי שאני מדמיינת", הוסיפה ביאסי. על כך שטוטי זכה לתשואות מהקהל של רומא במשחק בו הוא הודח מהסגל מול פאלרמו לאחר התקרית, אמרה ביאסי: "זה מראה שהקהל של רומא לא נטש אותו. ספאלטי היה איש קטן, זו האמת. הוא גם אמר דברים מגוכחים. יש דרכים אחרות שבהן בנאדם יכול להתנהג".

פרנצ'סקו טוטי רומא עם לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
לא השידוך המושלם. ספאלטי וטוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully