וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שיחקנו מול קבוצה שהגיעה לגמר היורוליג, אבל אנחנו עדיין לא בטופ"

דרושאפקה של בלאט עלתה ל-0:8 במשחקי ההכנה אחרי 65:75 על פנרבחצ'ה של אוברדוביץ', אבל הישראלי הנמיך ציפיות: "צריך להתקדם צעד אחרי צעד, אנחנו עדיין חסרי ניסיון ביורוליג"

דיוויד בלאט מאמן דרושפאקה. טוויטר, צילום מסך
0:8 מרשים בהכנה. בלאט/צילום מסך, טוויטר

אם לשפוט על פי משחקי הקדם עונה, דרושאפקה של דיוויד בלאט היא אחת הקבוצות המרשימות ביותר עד כה. הקבוצה של בלאט עלתה אתמול (ראשון) למאזן 0:8 בהכנה לאחר שהשיגה את ניצחונה היוקרתי ביותר עד כה - 65:75 על פנרבחצ'ה של ז'ליקו אוברדוביץ' בגמר טורניר זאדאר.

בלאט, שבנה קבוצה מאוד מסקרנת בקיץ, נשמע שבע רצון לאחר המשחק הזה כשאמר: "שיחקנו נגד קבוצה שהגיעה לגמר היורוליג בשנה שעברה שיש לה את המאמן הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורסל האירופי. זה נחמד לנצח את המשחקים האלו, אבל לא יותר מזה.

בלאט הנמיך ציפיות כשאמר: "אנחנו מראים כדורסל טוב יותר ממשחק למשחק, אבל אנחנו עדיין לא ברמה של הטופ של אירופה. אנחנו נתחיל השנה רק את העונה השנייה שלנו ביורוליג. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהתקדם צעד אחרי צעד". בלאט וקבוצתו יפתחו רשמית את העונה עם משחק מול טופאש בורסה במחזור הראשון של הליגה וב-13 באוקטובר יפתחו את עונת היורוליג שלהם עם משחק חוץ בבלגרד מול הכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully