וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "בן חיים הורג יריבות". קיארטנסון: "מדהים לשחק בדרבי"

25.9.2016 / 23:00

מאמן מכבי תל אביב הרשה לעצמו לחייך לאחר הניצחון הענק על הפועל תל אביב בדרבי: "יום נהדר בשבילנו, נהנה מהתוצאה הזו". האיסלנדי: "מרגיש פה טוב, היו לי שבועיים אדירים". אלברמן: "אנחנו בדרך הנכונה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 0:5 את הפועל תל אביב בדרבי של העיר, והיא עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה ומאזן 0:11 בשלושת המשחקים האחרונים. הפועל תל אביב? היא תצטרך לעשות חושבים רבים, גם לאחר מינויו של גיא לוזון למאמן.

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "זה תמיד טוב והרגשתי מהרגע הראשון שאני נהנה מהמועדון הזה. היום זה יום נהדר בשבילנו, אני צריך לתת קרדיט ענק, ענק, ענק לשחקנים, לאווירה ולקהל. בסופו של דבר אלו שלוש נקודות, זו תוצאה גדולה. אנחנו צריכים לקחת את התוצאה הזו, ליהנות ממנה כמה שניות וזה פנטסטי, אבל יש לנו עבודה קשה לעשות. זו הייתה מתנה מצוינת ליום ההולדת של ברק".

על בן חיים: "טל הוכיח שהוא שחקן טוב מאוד, הוא יכול לעשות הרבה דברים בקבוצה הזו. זו קבוצה אחת ובכל פעם הוא מראה שהוא משחק משחק קבוצתי ומבחינה אינדיבידואלית, הוא יכול להרוג יריבות".

על המשחק בליגה האירופית ביום חמישי: "לא ראיתי מעולם את הקבוצה האירית שנשחק נגדה, מחר אצפה במשחקים שלה כדי לדעת מול איזו יריבה אנחנו הולכים לשחק. אני רוצה להחמיא לכל מי שעובד עם השחקנים ועשה אותם כשירים למשחק".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 0:5
גיא לוזון: "אני האחראי. אם אתם מחפשים את מי להאשים, תאשימו אותי"
בן חיים החלוץ 8, בן חיים הבלם 7, דגני, שיש וידין 2: ציוני הדרבי

ברני ארדוב

וידאר קיארטנסון הוסיף: "זו הרגשה טובה לכבוש במשחק גדול כזה. שיחקתי טוב. לא חשוב מי כובש, העיקר שמנצחים. היינו מוכנים מההתחלה וכשאנחנו מוכנים מההתחלה, אנחנו יכולים לשחק טוב והראינו את זה. זה מדהים לשחק בדרבי הראשון שלי. אני מרגיש טוב מאוד במכבי. אלה היו שבועיים אדירים מאז שהגעתי. אחרי שכבשנו את השני, זה היה המשחק שלנו. זה לא היה משחק קל, אבל אולי אחרי השער השני זה הפך להיות חד צדדי. טל בן חיים שחקן טוב מאוד, הוא מניע את הכדור טוב והוא יודע לכבוש. אני מקווה שהוא ימשיך לשחק כך".

"זה ערב גדול לנו כשחקנים, גם למועדון", אמר אלברמן. "במהלך המשחק הרגשנו שזה יום מיוחד שאפשר לעשות משהו גדול. אני שמח שעשינו את זה. לא נכנענו לאמוציות של הדרבי, רצינו לשחק את הכדורגל שלנו, לשלוט בקצב המשחק ולפתח קצב משחק שמתאים לנו. זה הלך לנו וזו התוצאה. ברגע שערן עזב, היה ברור שיהיה חלל גדול שהשחקנים שיגיעו, יצטרכו להיכנס אליו. מוקדם לדעת מה תהיה התוצאה של התהליך הזה, אבל אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו בסך הכול ריאליים, כמובן שזה משמח מאוד לעשות ערב שכזה, אבל בעוד ארבעה ימים יש לנו משחק לא פחות חשוב מבחינת המועדון. זה משחק משמעותי מאוד עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים על המסך באצטדיון בנתניה. ברני ארדוב
איש המשחק. בן חיים/ברני ארדוב

המספרים

* מכבי תל אביב השוותה את הניצחון הכי גדול שלה במשחקי דרבי, עם תוצאה זהה ל-0:5 של 1970, אז גיורא שפיגל כבש שלושער.

* טל בן חיים בקצב של זהבי: החלוץ כבש עד כה שמונה שערי ליגה (בחמישה משחקים בלבד) ו-10 בכל המסגרות.

* מכבי תל אביב עם 0:11 בשלושת משחקיה האחרונים בליגה (0:3 על רעננה וסכנין, 0:5 בדרבי).

* מכבי תל אביב הפסידה רק דרבי אחד מ-15 האחרונים (ליגה וגביע הטוטו).

* מכבי תל אביב עם רצף של 27 משחקי ליגה ללא הפסד.

* הפועל תל אביב לא כבשה בשישה משמונת משחקיה העונה במסגרת הליגה וגביע הטוטו.

* גיא לוזון השווה את הפסד השיא שלו בקריירה: 5:0 עם סטנדרד ליאז' לזולטה וארחם בליגה הבלגית באוקטובר 2014 ו-5:0 עם מכבי פתח תקוה מול הירנביין בגביע אופ"א בספטמבר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully