וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הרקליון: הכוכב האדום גברה על הפועל ירושלים 59:67

הקבוצה של פיאניג'אני פתחה טוב את המשחק וכבר הובילה בהפרש דו ספרתי, אך נראתה רע בהמשך, איבדה 22 כדורים והפסידה במשחקה השני בטורניר. ג'רלס קלע 15, אמארה סטודמאייר 11

שחקן הפועל ירושלים, ג'רום דייסון. ניב אהרונסון
הפסד נוסף. דייסון/ניב אהרונסון

הפועל ירושלים הפסידה הערב (ראשון) לכוכב האדום בלגרד, 67:59. האדומים נראו טוב בפתיחה ועלו ליתרון דו ספרתי, כשאמארה סטודמאייר ויותם הלפרין הובילו את הקבוצה של פיאניג'אני. לקראת סיום המחצית, הסרבים החלו לנגוס בהפרש, כשירושלים מאבדת הרבה כדורים ומפגינה משחק מאוד מפוזר בהתקפה.

הרבע השלישי לא היה טוב מבחינה התקפית לשתי הקבוצות, והסתיים בתוצאה צמודה. בתחילת הרבע הרביעי הסרבים החלו להפציץ מבחוץ, וכבר פתחו פער של 12 נקודות. מנגד, הפועל ירושלים המשיכה להראות רע ולא הצליחה לייצר התקפות ראויות. בסיום המשחק, פיאניג'אני אמר כי הוא לא אהב את הסגנון של היריבה ש"שיחקה מלוכלך".

קלעו להפועל ירושלים: ג'רלס 15, סטודמאייר 11, הלפרין 8, דייסון 7, ג'ונס 6, פיטרסון 5, קינסי 4, טימור 3.

קלעו לכוכב האדום: בייליצה 21, מיטרוביץ' 11, סימונוביץ' 8, רביץ' 7, לאזיץ' וקוזמיץ' 6 כ"א, גודוריץ' ודובריץ' 3 כל אחד, יוביץ' 2.

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. ניב אהרונסון
התפרקות ברבע האחרון. שחקני הפועל ירושלים/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. סטודמאייר, ג'ונס, דייסון, קינסי, וג'רלס פתחו בחמישייה של פיאניג'אני. האדומים לא פתחו טוב את המשחק ופיגרו בארבע נקודות, אך שלשה של סטודמאייר החזירה את ירושלים לעניינים. חמש דקות בתוך הרבע, חדירה נהדרת של ג'רלס שהצליח לסחוט גם עבירה, קבעה מהלך של שלוש נקודות והעלתה את האדומים ליתרון 4:8. סל ועבירה של סטודמאייר שפתח טוב, העלו את ירושלים ליתרון שמונה, אך איבוד כדור שלו הוביל למתפרצת שהסתיימה עם שתי נקודות של לאזיץ' מן העבר השני. חצי דקה לסיום הרבע, איבוד כדור של ג'רלס הוביל לעוד מתפרצת של הסרבים, שהסתיימה בשתי קליעות עונשין של לאזיץ'.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם חדירה טובה של הלפרין שקלע, סחט עבירה והעלה את קבוצתו ליתרון חמש. מנגד, מילקו בייליצה חדר גם הוא בקלות ורשם שתי נקודות. מי שנראה מצוין הוא יותם הלפרין, שעם סל יפה ואסיסט נוסף לדייסון החזיר את היתרון של האדומים לשמונה, 19:27. ג'רום דייסון ממשיך לקחת אחריות, אך למרות מספר מהלכים טובים, הוא עולה לאדומים גם באיבודי כדור. ארבע דקות לסיום הרבע, בייליצה שוב ניצל חור בהגנה וקלע שתי נקודות קלות. התקפה לאחר מכן דובריץ' קלע קבר שלשה לטובת הסרבים וצימק את הפער לשתי נקודות בלבד. עד סיום הרבע המשחק הצמוד נמשך, כששתי הקבוצות מפגינות משחק רע בהתקפה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. דף הפייסבוק הפועל ירושלים, אתר רשמי
נראה טוב בפתיחה, אך נחלש. סטודמאייר/אתר רשמי, דף הפייסבוק הפועל ירושלים

רבע 3:

למרות שלשה שבפתיחת הרבע, המשחק המפוזר של האדומים נמשך ובהתקפה השנייה והשלישית הם לא הצליחו לייצר סל ב-24 שניות. מי שנראה לא טוב בכוכב האדום הוא צ'רלס ג'נקינס, שמרבה להחטיא. חמש דקות לסיום הרבע, טרנס קינסי סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו כדי להעלות את קבוצתו ל-38:42. איבוד כדור הוביל למתפרצת של לוקה מיטרוביץ', שקלע שתי נקודות קלות. דקה לסיום הרבע, סטודמאייר איבד כדור שהוביל למתפרצת נוספת ולעבירה טכנית נגד ירושלים. הסרבים השלימו שלוש נקודות בהתקפה והשוו ל-45:45. בהתקפה האחרונה של הישראלים, דייסון החטיא ליי אפ אך סטודמאייר הצליח לתקן ולהוריד את ירושלים ליתרון ברבע.

רבע 4:

הכוכב האדום פתחו בסערה את הרבע האחרון, ושלשות של רביץ' ולאזיץ' העלו אותה ליתרון ארבע, ואת שתי הקבוצות לפסק זמן. ירושלים שוב לא הצליחה לייצר סל, ושלשה של סימונוביץ' העלתה את הסרבים ליתרון שבע. חמש דקות לסיום המשחק, רביץ' בחדירה נוספת קלע ללא קושי ופתח יתרון של תשע נקודות לטובת הסרבים. מנגד, ירושלים איבדה הרבה כדורים, שהובילו למתפרצות וליתרון דו ספרתי של הכוכב האדום. שלשה נוספת של בייליצה פתחה פער של 12, בעוד קרטיס ג'רלס ניסה גם הוא אך לא הצליח לפגוע בטבעת. ירושלים המשיכה לאבד כדורים ועד הסיום לא הצליחה לחזוק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully