וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה

שער של גריזמן (70) סידר לקולצ'ונרוס ניצחון דחוק מול 10 שחקנים של דפור, שלושה ימים לפני המפגש עם באיירן. דייגו אלבס עצר עוד פנדל ב-1:2 של ולנסיה על לגאנס, ויאריאל רביעית

one

אחרי הניצחון של ברצלונה ואובדן הנקודות של ריאל מדריד, המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון). אתלטיקו מדריד ניצלה את המעידה של היריבה העירונית כדי לצמק את הפער ממנה עם 0:1 ביתי מול דפורטיבו לה קורוניה. ולנסיה השיגה ניצחון שני ברציפות ובכלל העונה, עם 1:2 על לגאנס. ויאריאל במקום הרביעי אחרי 1:3 ביתי על אוסאסונה.

עוד בנושא:

בברצלונה חגגו: "המופע של סרג'י רוברטו", לואיס אנריקה: "התוצאה מטעה"
ריאל מדריד: רונאלדו העצבני לא אהב את החילוף. זידאן: "חשבתי על הצ'מפיונס"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם אנטואן גריזמן. AP
הלך קשה, אבל הפער מהצמרת צומק לשתי נקודות. גריזמן חוגג/AP

שלושה ימים לפני שהיא מארחת את באיירן מינכן למשחק מסקרן במחזור השני של ליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של דייגו סימאונה לעשות את שלה בליגה המקומית. אתלטיקו רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, כשגם המשחק בו היא לא ניצחה בדרך היה ה-1:1 מול ברצלונה בחוץ. הקולצ'ונרוס ניצלו את המעידה המפתיעה של היריבה העירונית ריאל מדריד כדי לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד כשהיא עם 12 לעומת 14 של הבלאנקוס.

פייסל פאג'ר הורחק בדקה ה-45 אצל דפור לאחר שביצע עבירה טיפשית במרכז השדה וראה את הכרטיס הצהוב השני. השער היחיד הגיע בדקה ה-70. חואנפראן הכניס כדור עומק לקווין גמיירו בתזמון מושלם, הצרפתי יישר למרכז מימין ואנטואן גריזמן דחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייגו אלבס שוער ולנסיה (במרכז) עם מריו סוארס, אנסו פרס. GettyImages
שיאן חדש. דייגו אלבס מרוצה/GettyImages

לגאנס - ולנסיה 2:1

העטלפים המשיכו בהתעוררות שלהם עם ניצחון שני תחת המאמן הזמני וורו גונסאלס, שהחליף את פאקו אייסטרן. הקורבן הייתה העולה החדשה כאשר על הקונצרט ניצח נאני. אלכסנדר שימנובסקי הפתיע עבור המארחת עם שער כבר בדקה ה-21, הראשון שלו העונה. אלוף אירופה הטרי כיכב עם מבצע אישי, עבר את השוער וקבע 1:1 בדקה ה-34, שער בכורה של הקשר בליגה. לגאנס לחצה בחצי השני, אך נאני היה גדול עליה. הקשר (בישול שני העונה בליגה) הרים כדור חד אותו מריו סוארס (52) דחק בקלילות לרשת. דייגו אלבס המשיך לככב עם העצירה ה-17 מתוך 35 הפנדלים שנבעטו לעברו בליגה הספרדית (48 אחוזי הצלחה) כאשר שימנובסקי החמיץ בדקה ה-62, שיא עבור השוער הברזילאי, שעבר את אנדוני סוביסארטה ועלה למקום הראשון בטבלת כל הזמנים בנתון זה בספרד. ולנסיה עם שש נקודות במאזן והיא מעל הקו האדום, לגאנס עדיין עם שבע נקודות.

צפו בתקציר המשחק

ויאריאל - אוסאסונה 1:3

הצוללת הצהובה נותרה ללא הפסד והתקדמה למקום הרביעי בעזרת ניצחון ביתי על נועלת הטבלה. סמו קסטייחו הצטיין עם בישולים לאלשנדרה פאטו שנגח פנימה (5) וניקולה סאנסונה (39), כשבתווך הקפטן ברונו סוריאנו דייק מהנקודה הלבנה (24). רוברטו טורס צימק עם פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

צפו בתקציר

אספניול - סלטה ויגו 2:0

הקבוצה מברצלונה פותחת עוד עונה בצורה לא טובה וספגה הפסד שלישי בשישה מחזורים ושני בשלושת המחזורים האחרונים. סלטה ויגו כבשה את שני השערים שלה בתוספת הזמן, כשבדקה ה-91 ג'וזפה רוסי הקפיץ יפה מעל השוער אחרי מסירת עומק של גוסטבו קבראל וקבע 0:1. השער השני היה בדקה ה-93 לאחר שג'וני מסר לפיונה סיסטו, שדהר קדימה יפה ובעט פנימה את השני.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully