וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואת מנג'ר: שגיב יחזקאל VS בן רייכרט

חוקר המשחק בישראל, אמיר נווה, מאפשר לגולשי וואלה! ספורט הצצה לציוני הגרסה החדשה של Football Manager 2017, טרם יציאתה לשוק. ולקראת הדרבי: השוואה בין שני הצעירים שחצו את הכביש. בונוס: ניקוליץ' vs מדוניאנין

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משחק המחשב Football Manager 2017 ייצא לשוק ב-4 בנובמבר, אבל הציונים לליגת העל של ישראל כבר כאן. החוקר הבכיר של המשחק בישראל, אמיר נווה, אפשר לגולשי וואלה! ספורט הצצה מוקדמת - וערב הדרבי נעסוק בשני השחקנים הצעירים שחצו את הכביש, שגיב יחזקאל ובן רייכרט.

עוד בנושא:

לא דרבי של גוטמן. דרבי של לוזון: שביזות יום א', לקראת הדרבי
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב: בן חיים חוזר, כבירי נכח באסיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שגיב יחזקאל על פי נתוני המנג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שגיב יחזקאל, ציונים בולטים במנג'ר 2017

כדרור: 14
סיומת: 12
משחק ראש: 12
טכניקה: 14
קור רוח: 10
תנועה בלי כדור: 13
יציאה מהמקום: 13
כוח: 10
נגיעה ראשונה: 11
קבלת החלטות: 10

יחזקאל, בן 21, הוא חוצה כביש ותיק. הוא עבר בין מחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל תל אביב, ולאחרונה עשה את הדרך מחודורוב לוולפסון כשחקן בוגרים. יחזקאל נמכר, לפי הפרסומים ותלוי את מי שואלים, תמורת 750 אלף יורו. בבכורה הבוגרת בהפועל תל אביב הוא כבש, ובמכבי תל אביב עדיין לא ראה דקת משחק. כבר בדקות הראשונות שלו על הדשא במדי הפועל, ב-2013/14, הוא הזכיר לי את ערן זהבי הצעיר, בבחינת הפרקטיקה במשחק והתנועה בלי הכדור. התכונות הבולטות שלו, לפי חוקרי המנג'ר הישראלים, הן כדרור (ציון 14 מתוך 20), יציאה מהמקום (13) ואכן תנועה בלי כדור (13). לזהבי, אגב, ציון 17 בקטגוריה זו (לתומאס מולר ציון 20).

יחזקאל נראה כמחליף פוטנציאלי לעזיבת בן חיים. נווה: "הנתונים הבולטים והחשובים ביותר של יחזקאל הם בצד הפיזי, יחד עם הכדרור והטכניקה שלו, ולכן סביר שישתלב בעמדות הקיצוני ובתפקיד של Inside Forward - שחקן שחותך למרכז ותוקף את ההגנה ולרוב משחק בכנף הנגדית לרגל החזקה שלו (כלומר, יחזקאל ישתלב בעמדת הקיצוני השמאלי). "אני גם שותף למחשבה הזו שהוא יותר גיבוי לטב"ח מאשר למיכה - גם בסגנון וגם ביכולות. אבל יש פער ברור ביכולות של יחזקאל וטב"ח, ואני בספק שהוא יוכל בטווח זמן מיידי למלא היעדרות של בן חיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המספרים של רייכרט לפי המנג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן רייכרט, ציונים בולטים במנג'ר 2017

נחישות: 16
אגרסיביות: 13
טכניקה: 12
מסירות: 12
סיומת: 9
כוח: 11
מנהיגות: 10
נגיעה ראשונה: 10
קור רוח: 9
יציאה מהמקום: 11

מיליון יורו, כך פורסם, עלה בן רייכרט להפועל תל אביב (האם סכום זה עבר מהאדומים לצהובים - תשאלו את עסקת יחזקאל), ועד כה הקשר הצעיר לא החזיר סנט. 0 הופעות בהרכב העונה, 4 הופעות ב-2016. לפי בניית הקבוצה של גוטמן והזרים שהביא, נראה שרייכרט לא היה ממש בתכנון, ואולי-אולי המינוי של חובב הטירוף גיא לוזון ישיב את הקשר לעניינים.

עד כמה ירד הפוטנציאל של רייכרט? נווה: "מבחינת הציונים רייכרט לא ירד בצורה משמעותית, אלא בעיקר בהיבט המנטלי. הצד הטכני והפיזי שלו נשאר במקום, וזו הבעיה הכי משמעותית - השנה שהייתה צריכה להיות שנת הפריצה של רייכרט הייתה שנת הדריכה במקום, והפוטנציאל שלו, שיכול היה להוביל אותו בעתיד להיות אחד מכוכבי הליגה, צומצם משמעותית בעקבות בזבוז השנה הזו (חשוב לזכור שהוא עדיין לא בן 23 ולכן שום דבר אינו דרסטי מדי)".

לפי ציון הפוטנציאל שלו, על מה אנחנו מדברים? נניח, באופן היפותטי, שהוא יממש את הפוטנציאל עד תום - איזו יכולת הוא אמור להזכיר לנו?

"התחזית שלנו היתה שהוא יוכל, אם יממש את מלוא הפוטנציאל, להגיע לרמה של ניר ביטון לפני הפציעות. התחזית הנוכחית מדברת על אפשרות שבה הוא יהיה קצת יותר טוב מניקוליץ' של השנה שעברה". בקיצור, בן, עדיין יש לאן לשאוף.

מנג'ר 2017, לעמוד הפייסבוק של צוות החקירה הישראלי.

והנה, השוואה בונוס: ניקוליץ' מול מדוניאנין, גרסת מנג'ר 2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקוליץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדוניאנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזינו לפרק שלם על מנג'ר בפודקאסט "הפודיום", בהשתתפות אמיר נווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully