וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חגגו: "המופע של סרג'י רוברטו", לואיס אנריקה: "התוצאה מטעה"

האלופה להטה אצל ספורטינג חיחון והמגן, שכיכב עם שלושה בישולים, זכה למחמאות מהמאמן: "לא רואה מגן שמתאים יותר ממנו לבארסה, אוהב כל מה שהוא עושה". וגם: העקיצה לריאל וזידאן

one

בווידאו: ברצלונה כותשת את ספורטינג חיחון

אחרי ה-1:1 המאכזב מול אתלטיקו מדריד והפציעה של ליאונל מסי, ברצלונה שייטה אמש (שבת) 0:5 מול ספורטינג חיחון במסגרת המחזור השישי בליגה הספרדית. בעקבות ה-2:2 הדרמטי של ריאל מדריד, הצליחה האלופה לצמק את הפער מהפסגה לנקודה בלבד מאלופת אירופה. בזמן שניימאר (צמד), לואיס סוארס, ראפיניה וארדה טוראן כבשו, את מרבית המחמאות גרף סרג'י רוברטו, שכיכב עם שלושה בישולים.

בתקשורת המקומית בירכו את המגן הוורסטילי: "המופע של סרג'י רוברטו", ואף ציינו כי הדיווחים אודות הצטרפות אפשרית של הקטור ביירין מארסנל בינואר הקרוב נראים פתאום כבזבוז. גם ההצהרות של מאמן ריאל, זינדין זידאן, לפיהן: "ברצלונה מתקשה ללא מסי ומשחקת פחות טוב", זכו לתגובה מצד הקטלונים. "ברצלונה ללא מסי עדיין עדיפה מאשר ריאל עם כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ואלברו מוראטה".

עוד בנושא:

ריאל מדריד: רונאלדו העצבני לא אהב את החילוף. זידאן: "חשבתי על הצ'מפיונס"
שובו של המלך פרנק: הקאמבק של פרנק ריברי

שחקני ברצלונה עם סרג'י רוברטו. GettyImages
מחמאות מכל עבר. סרג'י רוברטו/GettyImages

לואיס אנריקה שפע מחמאות למגן הימני: "אני לא רואה מגן טוב יותר ממנו עבור בארסה. היכולת הנהדרת שלו מאפשרת לנו הרבה אפשרויות בחלק הקדמי, אני אוהב כל מה שהוא עושה על המגרש. היינו יעילים באל מולינון ואני שמח על התרומה של כולם". המאמן בחר לפרגן גם לטוראן: "ארדה מעניק לנו יכולת לגוון את המשחק. הוא ושאר השחקנים שנכנסו להרכב היו איכותיים מאוד עבורנו".

חרף התוצאה, המאמן בחר שלא לצאת בהצהרות: "התוצאה מטעה, כי אפשר לחשוב שהיה לנו קל. זה ממש לא נכון, סבלנו במשחק הזה ונאלצנו למצוא פתרונות כדי להבקיע. חיחון שיחקה בצורה קשוחה, אבל אחרי שהבקענו את שני השערים הראשונים היה לנו יותר קל. אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר".

בצד המפסיד, אבלרדו חלק שבחים לאלופה: "היה לנו משחק טוב אבל זה מצחיק לציין את זה אחרי שאתה סופג 5:0. ב-25 הדקות הראשונות היינו טובים ויצרנו מצבים, אבל שלא מבקיעים הכול הופך לקשה יותר. ההרחקה של אלברטו לורה פגעה בנו, אין ספק. בארסה קטלנית גם ללא מסי, הם יודעים לתקוף בצורה איתו ובלעדיו".

חלוץ ברצלונה ניימאר. GettyImages
מתמודדים ללא מסי. ניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully