וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ערן זהבי שוב כבש, גוואנגז'ו R&F חזרה לנצח בליגה

האריות הכחולים גברו 0:2 בביתם על הנאן ז'יאני במסגרת המחזור ה-26, הישראלי מצא את הרשת בפעם ה-13, עם פנדל שסחט בדקה ה-56. בסין טוענים: חוזהו של זהבי ישודרג, הקבוצה תתחזק

אתר רשמי
ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
עוד שער לאוסף הבלתי נגמר. זהבי/אתר רשמי, גוואנגז'ו R&F

לאחר ההדחה המאכזבת בחצי גמר הגביע, חזרה הבוקר (ראשון) גוואנגז'ו R&F, קבוצתו של ערן זהבי, למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי מול הנאן במחזור ה-26 בסין. הכוכב הישראלי כבש את שערו ה-13 מאז הגיע לאריות הכחולים, כאשר מצא את הרשת בפנדל שהוא עצמו סחט, בדק ה-56. האוסטרלי אפוסטולו ג'יאנו כבש את השני, בדקה ה-69, במתפרצת שהוביל זהבי.

הבוקר התייחסו בסין לדיווחים אודות מעבר אפשרי של זהבי לקבוצה אחרת, שגרמו לראשי R&F לשקול בחיוב את האפשרות לשדרג את חוזהו של הקשר. במסיבת העיתונאים אמש אמר המאמן דרגאן סטויקוביץ': "השמועות מפריעות לערן, הוא הודה בפניי שהמצב הנוכחי לא תואם את הציפיות שלו". במקביל להעלאת שכרו של זהבי, בגוואנגז'ו גם הבהירו לקשר כי הסגל יזכה לשדרוג משמעותי בעונה הבאה. כידוע, הטור של ערן זהבי בוואלה! ספורט, שבו ציין שהוא לא מקבל בהשלמה בינוניות, העביר את המסר לראשי קבוצתו, שהבטיחו לו שהיא תתחזק.

סגן יושב הראש הוסיף: "זהבי לא אמר אף פעם שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה, הוא מקווה להוביל אותנו להישגים. ברור שהוא שואף לדברים גדולים יותר, ערן לא רוצה רק להרוויח כסף אלא גם להביא תארים". כאשר הגיע לסין, זהבי חתם לשנתיים וחצי, תמורת שכר של 12.5 מיליון דולר (5 מיליון דולר לעונה), לא כולל בונוסים, על שערים ותארים, כך שאפשר להעריך שחוזהו החדש יהיה גבוה משמעותי.

עוד בנושא

ערן זהבי בטור בלעדי בוואלה! ספורט: קשה לי עם הבינוניות
"ראשי גוואנגז'ו הבטיחו לערן זהבי כי יחזקו את הקבוצה כבר בינואר"

seperator

מהלך המשחק:

דקה 6: זהבי כמעט כבש את הראשון שלו עם תנועה אופיינית, אך פספס את הכדור במעט והשוער הציל.

דקה 11: עוד צ'אנס טוב לישראלי, אחרי מסירה של רנאטיניו. הבעיטה של מספר 25 הלכה לידיים של השוער.

דקה 25: זהבי מסר לרנאטיניו וקיבל בחזרה בעקב מבריק. הוא יכול היה להוציא רוחב, אך העדיף לבעוט מזווית מעט קשה ופספס את המסגרת. הישראלי ממשיך להיות פעיל מאוד.

דקה 56: גול! כדור קרן נחת על הרגל של זהבי, שבעט בנגיעה מתוך הרחבה. אחד משחקני הנאן גלש והכדור נעצר בידו, מה שהוביל לפנדל. זהבי עצמו לקח את הבעיטה ושלח אותה פנימה, 0:1 לגוואנגז'ו.

דקה 69: גול! זהבי דהר למתפרצת קטלנית ומסר לרנאטיניו, שהשאיר לג'יאנו האוסטרלי וזה בעט מצוין מחוץ לרחבה, שטוח ולפינה, 0:2 לאריות הכחולים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully