וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל כפר סבא מודים: "יותר מדי שחקני מפתח לא נמצאים בכושר טוב"

25.9.2016 / 8:02

גם אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד, הירוקים מהשרון נותרו ריאליים. טל איילה, שהכריע עם מספרת מרהיבה, חשף: "דמיינתי שאני כובש את השער הזה", מימר הסביר: "אנחנו לא מספיק יציבים"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. מגד גוזני
טעון שיפור. שחקני כפר סבא/מגד גוזני

חרף הניצחון אתמול (שבת) על מ.ס. אשדוד, הודו גורמים בקבוצה שיש יותר מדי שחקנים שעדיין לא מביאים את היכולת האישית הרגילה שלהם למגרש. המאמן שרון מימר אמר אמש: "תמיד טוב לתקן אחרי שאתה לוקח נקודות. אנחנו לא מסתנוורים מהניצחון, כי אנחנו יודעים שלא שיחקנו כדורגל גדול. אבל יחד עם זה, אנחנו גם לא מתנצלים שניצחנו כי במשחק הקודם שיחקנו יותר טוב מבני יהודה והפסדנו לה, אז הדברים לא תמיד הולכים כפי שאתה רוצה".

עוד בנושא:

הכתובת הייתה על הקיר: מה הוביל להשפלה הגדולה של בית"ר ירושלים
כץ: "אוסידון וכהן? כשיד ימין ושמאל עובדות יחד, דברים טובים קורים"
לא דרבי של גוטמן. דרבי של לוזון: שביזות יום א', לקראת הדרבי

טל איילה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
חלם על השער. איילה/מגד גוזני

באשר לשחקנים שלא היו טובים אתמול, ציינו בכפר סבא את מאוויס צ'יבוטה שרשם משחק חלש, עומר פדידה, שקיבל הזדמנות בהרכב, ולא ניצל אותה וכן את דיוגו קאצ'ובה, שאמור להיות אחד השחקנים המרכזיים בקישור, ואתמול הלך לאיבוד. "יותר מדי שחקני מפתח לא נמצאים בכושר טוב", הודו במועדון. טל איילה, שכבש את שער הניצחון במספרת מרהיבה, היה צפוי להיות מוחלף כמה דקות לפני כן, אבל מימר שינה את דעתו, השאיר את הקשר והרוויח את השער היפהפה, שהעניק שלוש נקודות מאוד חשובות לכפר סבא.

"ערב המשחק דמיינתי שאני כובש את השער הזה", סיפר איילה בסיום המשחק. "זה אולי נשמע כבדיחה או כהגזמה, אבל ממש לא. ביום שישי בערב עברה לי בראש התמונה שאני כובש את השער הזה". איילה הוסיף: "כבר הייתי בדרך להתחלף, אבל שרון החליט לשנות ונשארתי במגרש. זו באמת היתה מספרת מיוחדת. טוב לי בכפר סבא באופן כללי. זה מקום חם וכיף לי בו. אני מרגיש ששרון מעריך את העבודה שלי כי אני עובד במשחק כמו שאני עובד באימונים לאורך כל השבוע". מימר החמיא: "הגול הזה מגיע לטל שעובד קשה מאוד ומשתפר כל הזמן. אני מרוצה מהמקום בו אנחנו נמצאים אבל ביכולת אנחנו לא מספיק יציבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully