וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "אוסידון וכהן? כשיד ימין ושמאל עובדות יחד, דברים טובים קורים"

25.9.2016 / 7:40

אחרי ההצגה מול בית"ר ירושלים, בעלי הפועל חיפה מבין מהיכן בא השינוי. בקבוצה אמרו: "זה משחק שאלי כהן יזכור לעוד הרבה שנים, לא ייאמן שדיברו על לפטר אותו". מחמאות לאדילסון, יאזביץ' ופלטהאוזן, שהובילו לתוצאה הכי טובה של האדומים מאז מאי 2005

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידיאו: התגובות למשחק

רק לפני כשבועיים הפועל חיפה סערה בעקבות סכסוך מתוקשר בין ההנהלה לצוות המקצועי, אבל אז הגיעה ההודעה של יואב כץ שמגבה את המאמן ובעקבותיה גם הסולחה בין אלי כהן לדורון אוסידון שהרגיעה מעט את הרוחות. ולמרות הסולחה, שחקני ההגנה לא אהבו את הביקורת של כץ אחרי ההפסד לאשדוד ואתמול (שבת) הם הצליחו לשמור על רשת נקייה והביסו 0:4 את בית"ר ירושלים. "זה היה משחק שאלי כהן יזכור עוד הרבה שנים, הפועל חיפה מזמן לא מחצה יריבה גדולה בצורה הזאת. לא ייאמן שעד לפני כמה ימים עוד דיברו על לפטר אותו", הודו אתמול במועדון. יואב כץ אמר הלילה לוואלה ספורט: " גם דורון אוסידון וגם אלי כהן הוסיפו הרבה מאוד לקבוצה, אחד הוא יד ימיני, השני הוא היד השמאלית שלי. חשוב מאוד שיד ימין ויד שמאל עובדות יחד. עכשיו דברים טובים קורים". אוסידון הוסיף: "כץ יזם הכל, הוא הוציא הודעת גיבוי, הוספנו תנאים נלווים שזה גיבוש ומלון, כך הקבוצה עובדת".

אדילסון באייה, שהיה אחד מסלעי המחלוקת בסכסוך האחרון, הגיב אתמול עם צמד ובישול ונראה שיואב כץ יודיע בקרוב מאוד על מימוש האופציה לעונה הבאה, כפי שסוכם עם סוכנו איתן מזרחי. במועדון גיבו בשבועיים האחרונים את פיט פלטהאוזן ואמרו כי מדובר באחד השוערים הטובים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. אחרי התצוגה אתמול, בצוות המקצועי הודו לשוער אחרי ששמר על שער נקי. "אחרי המשחק מול כפר סבא אנשים אמרו ששוב נפלנו, ששוב הבאנו שוער לא ראוי. הם קיבלו את התשובה במשחק הזה ובאשדוד. באייה? כל מילה מיותרת. מהמחנה באיטליה ידענו שהוא יוביל את הפועל חיפה העונה. אף אחד כאן לא מופתע ממה שהוא רואה. מי שראה את יאזביץ' אתמול מבין שפגענו עם כל הזרים השנה".

עוד בנושא

הפועל חיפה הביסה 0:4 את בית"ר ירושלים

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. ברני ארדוב
משחק שהוא עוד יזכור. אלי כהן/ברני ארדוב

הניצחון האחרון של הפועל חיפה בהפרש של ארבעה שערים ויותר היה אי שם במאי 2005. אז היא הביסה 1:6 את הפועל באר שבע, האלופה המכהנת. ההצגה אתמול הובילה את כהן למאזן חסר תקדים של שבעה שערים בשני משחקים. "יש לי ביטחון. אמנם עליתי מהספסל בשני המשחקים האחרונים. שלומי ארבייטמן פה, שלומי ארבייטמן יודע לכבוש שערים. יש לנו קבוצה רעבה שרוצה לכבוש עוד ועוד, אלו דברים שלא היו בהפועל חיפה. בבית ראו ונהנו מאיתנו", אמר אתמול כובש השער הרביעי והסביר: "אלי, יואב וכל הצוות עשו עבודה אדירה בקיץ, הביאו שחקנים ברמה גבוהה מאוד. אם אני, מגרלשווילי, דורה, הישאם, חנן, פישלר ורובי יושבים על הספסל יש תחרות בריאה. אלה דברים שלא היו בשנים עברו. כל מי שנכנס היום ובשבוע שעבר בא לעזור לקבוצה. יש לנו סגל שחקנים טוב העונה, עם סגל כזה אין ספק שנוכל להיות בחלק העליון של הטבלה".

יואב כץ סיכם: "השחקנים נלחמו, משחק שני ברציפות שצריך לתת לשחקנים המון קרדיט. שיחקנו בצורה טקטית מאוד נכונה. עבדנו מאוד חזק על הטקטיקה. נגד רעננה נצטרך לעשות אותו דבר. אם לא נרד לקרקע מהר, נקבל שערים. החלפנו ארבעה זרים הקיץ הזה, כל חמשת הזרים פתחו במשחק. בעונה שעברה הרבה מקרים שבהם הם ישבו על הספסל. אם כולם משחקים כנראה שפגענו".

במועדון אישרו אתמול כי מכבי תל אביב עוקבת אחר מקסים פלקושצ'נקו. אתמול הגיע לצפות בו ובמספר שחקנים נוספים המנהל הספורטיבי של מאיורקה, בליווי סוכן השחקנים שחר גרינברג, אך הוא לא התרשם במיוחד. כפי שפרסמנו ביום שישי, אושרי רואש ימשיך לשבת ביציע בתקופה הקרובה. זה יקרה כנראה גם במחזור הבא משום שהמאמן בונה על אופק פישלר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'וליו סזאר ואדילסון יצאו בסיום לחגוג עם ז'אורז'יניו, הברזילאי של בני סכנין ועם איתן מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully