וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין זועמת על ההתאחדות: "התחשבו בקבוצה אחת ופגעו באחרת"

25.9.2016 / 7:43

שישה שחקנים ביקשו חילוף ("שחקנים נפלו תוך כדי משחק"), עוסמאן קרס ("אני לא מסוגל להוציא חוץ") ובסכנין כועסים אחרי ששיחקו שלושה משחקים בשישה ימים וכעת ייצאו לפגרה כפויה בת כחודש

שחקן עירוני קרית שמונה, שלומי אזולאי, מול שחקן בני סכנין, תאמבי סגס. אדריאן הרבשטיין
"לא הגיוני שיהיה חודש פגרה". סגס תאמבי לפני שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין זועמים על מנהלת הליגה ועל ההתאחדות בשל העובדה שכעת הקבוצה לא תשחק כחודש, וזאת אחרי שקיימה שלושה משחקים תוך שישה ימים. ב-2:2 אתמול (שבת) מול עירוני קרית שמונה, שלוש דקות לפני שער השוויון של המארחים, ניגש עלי עוסמאן להוציא כדור חוץ. השופט הרביעי ניסה לזרז את המגן, אך זה אמר לו "אני אחרי שלושה משחקים בשבוע, אני לא מסוגל". שלוש דקות אחר כך, עוסמאן טעה וקרית שמונה ניצלה זאת לשער שוויון כשבסכנין משוכנעים שהעייפות היא זו שגרמה לאיבוד שלוש הנקודות בסיום.

בנוסף לכך, שישה שחקנים, ביניהם ז'אורז'יניו, עידן שמש, סיראז' נסאר וניר לקס, ביקשו חילוף במהלך המשחק לאחר שהרגישו עומס על השרירים. "איך יכול להיות שקבוצה אחת מקבלת סידור כדי להקל עליה והשנייה תצא עכשיו לפגרה של חודש, דבר שיפגע בה מאוד?", תהה גורם בהנהלת סכנין. "אף אחד לא התחשב בנו. פגרה של חודש יכולה להוציא שחקנים מכושר משחק. לא מספיק שסבלנו השבוע מאוד, גם נותנים לנו חודש עכשיו. אולי נצטרך לעשות סוג של מחנה אימון".

"שחקנים נפלו באמצע המגרש תוך כדי המשחק, שלושה משחקים בשבוע זה מאוד קשה", אמר הקשר סגס תאמבי, שקנה לעצמו מקום בהרכב ושוב קיבל מחמאות. "יש לנו חודש להתאושש. אני חושב שלא הגיוני שיהיה חודש פגרה, אבל נעבוד על עצמנו". על האכזבה מהשוויון אמר הקשר הצעיר: "אפשר להיות טיפה מרוצים, אבל אנחנו מאוכזבים מהגול בדקות האחרונות ופספסנו שתי נקודות. אני צריך לעבוד יותר ולהוכיח את עצמי כל משחק. יש עליי אחריות, במיוחד שאני נמצא במרכז השדה".

למרות התיקו, בקבוצה נרשמה שביעות רצון מסוימת מכך ששרשרת ההפסדים נעצרה ובחלקים מסוימים הציגו השחקנים יכולת טובה. מי שזכו למחמאות היו ז'אורז'יניו שחזר לכושר המצוין, וכן יובל אבידור שבישל את השער השני והיה מורגש מאוד בחלק הקדמי של ההתקפה, ועידן שמש שכבש את שער הבכורה שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully