וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "עשינו את זה בסטייל". קונטה: "קבוצה גדולה? רק על הנייר"

ארסנל שברה רצף לא מחמיא עם 0:3 גדול על צ'לסי. ונגר: "ככה אנחנו רוצים להיראות". וגם: פפ ממשיך לשבור שיאים עם סיטי אבל מודאג מדה בראונה, יורגן קלופ התרשם מליברפול

AP

ארסנל השיגה אמש את אחד מניצחונות הליגה המרשימים שלה בשנים האחרונות, 0:3 מוחץ על צ'לסי - הניצחון הראשון על הבלוז בליגה מאז אוקטובר 2011. התותחנים הוליכו 0:3 כבר במחצית והם עלו למקום השלישי בטבלה.

"אני מאוד שמח", סיכם ארסן ונגר, "היינו צריכים לשנות את ההיסטוריה האחרונה ועשינו את זה בסטייל. זה מה שרצינו לעשות. אנחנו רוצים להציג יכולת כזו, שמבוססת על טכניקה, איכות ומהירות ואני מקווה שמשחקים מהסוג הזה ישכנעו את השחקנים שאנחנו בכיוון הנכון".

עוד בנושא:

ארסנל הביסה את צ'לסי 0:3
ניצחונות לסיטי, יונייטד, טוטנהאם וליברפול

תיאו וולקוט שחגג הופעה 350 במדי ארסנל עם השער שקבע 0:2, אמר: "כל השחקנים היו מרוכזים ואפשר היה לראות 11 בחורים שרוצים את זה יותר משחקני היריבה. היה חשוב מאוד לסיים את המשחק ב-11 שחקנים - כולנו מכירים את ההיסטוריה של הכרטיסים האדומים במשחק שלנו נגד צ'לסי. שני הבלמים עשו עבודה גדולה".

אנטוניו קונטה שחווה חבלי קליטה קשים בפרמיירליג האנגלית, נשר עם הקבוצה שלו עד למקום השמיני אחרי הפסד שני ברציפות ונקודה בלבד מתשע האחרונות. "אחרי היום אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעבוד הרבה. אנחנו קבוצה גדולה רק על הנייר. אני לא אאשים שחקנים בודדים, כשיש בעיות, מבחינתי הן תמיד בעיות קבוצתיות. אני חושב שהיום מהדקה הראשונה הגענו בגישה לא נכונה לכר הדשא".

מאמן ארסנל, ארסן ונגר עם מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה. AP
"הגענו עם גישה לא נכונה". קונטה/AP

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לשמור על המקום הראשון בליגה האנגלית, אחרי שאתמול (שבת) גברה 1:3 על סוונסי והשלימה ניצחון שישי בשישה מחזורים והיא עם מלוא 18 הנקודות בפסגה. סרחיו אגוארו כבש אתמול את השערים ה-10 וה-11 שלו העונה והמשיך את הפתיחה המצוינת שלו לעונה, אבל המאמן פפ גווארדיולה, שכבר מוליך בפער 4 נקודות מטוטנהאם שבמקום השני, טוען שהוא מצפה מהארגנטינאי להשתפר עוד יותר.

"אני מאוד שמח בשבילו, אבל הוא יודע שאני רוצה יותר, הוא יכול לשחק טוב יותר, הוא יכול לעשות עוד הרבה דברים שיוכלו לעזור לנו", אמר פפ, "אנסה לעזור לו לפתח את היכולות שלו ככדורגלן. אני רוצה שיהיה מעורב יותר במשחק שלנו, בתהליך של הקבוצה, שישמור על הכדור ויעזור לנו. כמובן שבתוך הרחבה אין לי מה לעזור לו, הוא נפלא. הנגיעה הראשונה, ההשתלטות הראשונה, המהירות שבה הוא עושה את הצעדים הראשונים, ואז הפיניש...".

סיטי כבר רושמת עשרה ניצחונות תחת פפ בכל המסגרות עד עתה, וגווארדיולה השווה את השיא שקבע קרלו אנצ'לוטי שניצח בששת משחקי הליגה הראשונים שלו בצ'לסי ב-200910. אגב, הקבוצה היחידה שרשמה יותר ניצחונות ברצף מפתיחת העונה הייתה טוטנהאם (11) ב-1960/61. אבל מה שהעיב על הניצחון היה הפציעה של קווין דה בראונה, הבלגי המצוין, שנפגע והוחלף בדקה ה-81. "אני חושב שהוא נפצע", אמר פפ בחשש על הכוכב הכי בולט של סיטי עד עתה העונה, "זה מצער מאוד עבורנו, הוא שחקן חשוב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, עם קווין דה בראונה. GettyImages
פציעה מדאיגה. פפ עם דה בראונה/GettyImages

מי שממשיכה לעשות קולות חיוביים היא ליברפול, שהביסה 1:5 את האל סיטי. יורגן קלופ רושם ניצחון רביעי בפעם השלישית מאז שהגיע, ואמר בסיום ש"זו הייתה הופעה נהדרת, במיוחד במחצית הראשונה. בהתחלה הם שיחקו על מתפרצות, ובצורה מרשימה, כך שהיינו חייבים לשחק בצורה הנכונה, עם הרבה סבלנות, לא איבדנו את הדרך, תמיד היינו חמדנים מול השער.

"כשהם זכו בכדור, היינו חייבים להיות אגרסיביים בלחץ עליהם, ועשינו את זה היטב. הצורה שבה הרווחנו מחדש את הכדור הייתה מאוד מרשימה. המחצית השנייה לא הייתה כל כך מלהיבה, אבל היא הייתה רצינית, מקצוענית, וזה מה שקיוויתי לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully