וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית ארד לרותם שור בגרנד פרי זאגרב

שור (עד 63 ק"ג) גברה על יריבה סלובנית אחרי שהעפילה מבית הניחומים, וסיפרה: "בטוחה שזה יעניק לי ביטחון". טוהר בוטבול העפיל לחצי הגמר במשקל עד 73 ק"ג, אבל הפסיד וילחם נגד יריב רוסי

הג'ודוקא רותם שור. האתר הרשמי של איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הישג יפה. רותם שור/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד הג'ודו

תחרות הג'ודו בזאגרב מסבב הגרנד פרי, נמשכה היום בהשתתפות שלושה ישראלים: אסף חן, טוהר בוטבול ורותם שור. מחר יינעלו התחרויות ובין היתר ישתתפו לי קוכמן (עד 90 ק"ג) ויעקב ממיסטבלוב (עד 100 ק"ג).

seperator

רותם שור (עד 63 ק"ג) זכתה במדליית ארד אחרי ניצחון על אנדריה לסקי הסלובנית. לפני כן. שור ניצחה יריבה סלובקית בסיבוב הראשון, אבל הפסידה ליריבה אוסטרית בסיבוב השני ונשרה לבית הניחומים. ניצחון על קלואה איבן סידר לה קרב על המקום השלישי ובו היא ניצחה.

מאמן הנבחרת, שני הרשקו, אמר: "זו מדליה ראשונה וחשובה מאוד עבור רותם שור בסבב, ההישג הזה יעניק לה המון ביטחון ואמונה ביכולת שלה". שור התרגשה: "אני מאושרת ובטוחה שזה יעניק לי המון מוטיבציה לעבוד קשה ולהשקיע את כל כוחי כדי להמשיך להביא הישגים".

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) ניצח בשני הקרבות שלו, קודם יריב סלובני ובהמשך יריב אמריקאי. בחצי הגמר הוא נכנע לטומי מסאיס השבדי ומשם המשיך לקרב על הארד נגד ארבי חמחואב הרוסי.

אסף חן (עד 81 ק"ג) סיים במקום השביעי בקטגוריית המשקל שלו. חן ניצח את ולאד ויסאן הרומני בסיבוב הראשון, אבל בהמשך הפסיד ליריבים מהונגריה וסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully