וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גומלסקי: מכבי תל אביב ניצחה 88:90 את פנאתינייקוס

צירבס כיכב לכל אורך המשחק, מקל התעורר ברגעי ההכרעה וראד ("ממש נהנה כאן") סיפק חסימה גדולה על הבאזר כדי לסדר לצהובים ניצחון יוקרתי מאוד בחצי גמר טורניר גומלסקי במוסקבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים בהכנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שבת) בהכנותיה לעונת 2016/17, אותה תיפתח ביום שלישי באופן רשמי עם משחק בגביע ווינר מול בני הרצליה. הצהובים השיגו הערב בחצי גמר טורניר גומלסקי במוסקבה 88:90 יוקרתי על פנאתינייקוס, שרק לפני שבוע ניצחה אותם בטורניר לכבוד דימיטריס דיאמנטידיס הפורש. המשחק במוסקבה היה צמוד לכל אורכו, כאשר מאיק צירבס מרשים, גל מקל מתעורר ברגעי ההכרעה ואילו ויקטור ראד מספק חסימה גדולה בשנייה האחרונה. צירבס סיים עם 21, מקל עם 16 וסוני ווימס תרם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פאפאס הוביל את פאו עם 15 נקודות.

seperator

מהלך המשחק

הצהובים פתחו היטב ובנקודת האמצע של הרבע הראשון הובילו 8:15, כאשר ויקטור ראד צולף שלשה יפה ומוסיף דאנק. פאו חזרה, אך היתרון נשאר צהוב לאורך רוב הרבע. שלשה ועבירה ואז עוד סל ועבירה של סילי עזרו לקבוצה של אדלשטיין לסיים את הרבע הראשון ב-21:27. ראד סיים את הרבע עם 7 נקודות, צירבס וסילי עם 6.

דקות טובות של פאו בתחילת הרבע השני, לצד הירדמות התקפית של הצהובים, הורידו לשתיים הפרש בלבד, 29:31 למכבי תל אביב, חמש דקות להפסקה. היוונים המשיכו לשלוט ברבע השני ושלשה במעבר סידרה להם יתרון אחרי דקות ארוכות, 38:40. המחצית הסתיימה בשוויון 42:42. צירבס סיים את המחצית עם שמונה נקודות, אוחיון הגיע לשש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פאו צלפה שתי שלשות בתחילת המחצית השנייה ועלתה ל-44:50, בעוד אדלשטיין נראה לא מרוצה. מכבי תל אביב לא ויתרה, הצליחה להתעורר בזמן וצימקה ל-54:52, בדיוק באמצע הרבע השלישי. הרבע המשיך להיות צמוד עד לסיומו, כאשר צירבס מגיע ל-21 נקודות. פאו סיימה את הרבע ביתרון 62:65.

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר את הרבע המכריע ושלשה של פניני קבעה 69:71, שתי דקות בתוך הרבע. המאבק נמשך וצירבס היה פשוט בלתי עציר, אבל התקפית לפנאתינייקוס היו תשובות. מקל שם סל שלשה וחמש דקות לסיום, קבע 76:78. מקל נכנס יפה לסל וקבע 79:85 מבטיח לצהובים. עבירה מיותרת של פניני סידרה לפאפאס מהלך של שלוש נקודות ועצרה את הריצה הצהובה. מקל המשיך לככב בהתקפה ועם תשע נקודות רצופות שמר את מכבי תל אביב ביתרון. אחרי שלשה של פאו, הכדור היה בידיים של מכבי תל אביב, 5.5 שניות לסיום, אך דווין סמית' קיבל מסירה רעה ואיבד והירוקים זכו לצ'אנס אחרון, בורוסיס קיבל כדור במצב נהדר וראד שם לו חסימה מהסרטים. 88:90 צהוב בסיום.

דף הסטטיסטיקות מהמשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ניסינו להחליף ולוודא שהוא לא יקבל זריקה טובה", אמר ויקטור ראד בסיום מיד אחרי החסימה, "הוא הסתובב, ראיתי את קורה ואני שמח שהגעתי לזריקה שלו". הפורוורד הוסיף: "אני מנסה להיות האקס פקטור. יש לי הרבה מיס מצ'ים השנה. הם רוצים שאעשה הכול, אקלע, אמסור, אשמור. אני מנסה להיות מעורב בהכול. רציתי לשחק במשחקים הגדולים. אני שמח שהגעתי לבמה הזו. אני ממש נהנה כאן".

"ניצחון טוב מאוד וחשוב לביטחון שלנו ולקו ההתקדמות של הקבוצה", אמר גל מקל שקלע 16 נקודות, "המשחק הקודם נגד פאו ישב לנו בראש, הפסדנו אז על אגרסיביות ונחישות, דברים שצריכים להיות ב-DNA שלנו, והיום זה היה סיפור אחר לגמרי. היינו מרוכזים ושמרנו על הכדור, שיחקנו חזק והראינו כמה דברים יפים. העונה כמובן בחיתוליה ויש עוד הרבה מה לחבר, אנחנו עובדים על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully