וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו רוסי: "פאולו דיבאלה הוא החלוץ האהוב עלי בליגה האיטלקית"

לכבוד יום הולדתו ה-60, הכוכב של מונדיאל 1982 העניק ראיון והתייחס למצב החלוצים בארץ המגף: "באקה מזכיר לי את אינזאגי, טוטי הכי חזק באיטליה כבר 20 שנה, באלוטלי חייב להיות עקבי"

פאולו רוסי חלוץ העבר של נבחרת איטליה. GettyImages
"איקרדי לא יותר טוב מהיגואין". רוסי/GettyImages

פאולו רוסי, הכוכב הגדול של מונדיאל 1982, כבר בן 60. החלוץ האיטלקי האגדי הבקיע שישה שערים לאורך הטורניר, כולל אחד מול מערב גרמניה בגמר, והוביל את האזורי לזכייה בגביע העולם השלישי בתולדותיהם. לכבוד יום הולדתו המתקיים היום (שישי) התראיין רוסי באיטליה והתייחס למצב החלוצים בכדורגל האיטלקי.

"טוטי היה השחקן החזק באיטליה ב20 השנה האחרונות", התייחס לכוכב הוותיק של רומא, "התמיכה שלו עשתה את ההבדל ביכולת של דזקו. לפני חודש חשבו שהוא חמור, אבל מדברים עליו כאלוף. אני לא חושב שהוא אף אחד מהדברים הללו, אבל הוא חלוץ טוב".

"פאולו דיבאלה הוא החלוץ האהוב עלי בליגה האיטלקית", סיפר, "הוא רענן, מפתיע ומדויק וכיף לראות אותו. הוא גם נראה כמו בחור טוב. באשר לגונסאלו היגואין, אני חושב שאלגרי מחפש איזון מסויים, ולא לעשות מהפכה בקבוצה שכבר זכתה בתארים. הוא ניהל את פרשיות פוגבה, מוראטה ודיבאלה היטב. קרלוס באקה מזכיר לי את פיליפו אינזאגי. הוא שחקן שחי על הבקעת שערין. גם אם אתה לא רואה אותו הוא יהיה במקום הנכון בזמן הנכון".

באשר לשאלה האם הפתיחה הטובה של מריו באלוטלי בניס שווה מקום בסגל הנבחרת ענה: "עלינו לחכות ולראות אם הוא יהיה עקבי. אם לא אי אפשר לזמן אותו. זה מבחן לבגרות שלו. אם הוא לא יעבור אותו הוא ייזכר כשחקן מבוזבז".

עוד בנושא

שבת באיטליה: יובנטוס מתארחת בפאלרמו, נאפולי מארחת את קייבו
מוריניו: "יום אחד אפגוש את ונגר מחוץ למגרש ואשבור לו את הפנים"
האיסור החדש של דאעש: חולצות של ברצלונה, ריאל מדריד ומילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully