וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ביקורת על קינן, שעשוי לרדת לספסל. עטר יחזור בהדרגה

23.9.2016 / 7:49

בחיפה יודעים: הבלם בתקופה פחות טובה, ועשוי לקבל מנוחה במושבה. חשש מפציעת החלוץ, שעדיין לא ברור האם ישחק במושבה. מולנסטיין: "סאן מנחם יכול לשחק בקישור, יש לו רגל שמאל נהדרת"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין שוב מרוצה. אתמול אחרי התיקו, בלי יעקב שחר ביציע, הוא נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה שלו והחמיא לשחקנים הצעירים. ההולנדי מרוצה בעיקר משילוב הצעירים בקבוצה שלו. אתמול הוא שינה את המערך שלו ברגע האחרון ובמקום גליינור פלט שהיה אמור לפתוח לצד שובל גוזלן, הוא בחר באיסמעיל ריאן. פלט פצוע ובספק למשחק הקרוב. "אני צריך לראות מה איתו כדי לדעת אם הוא ישחק", אמר ההולנדי. המאמן יחזיר מספר שחקנים לסגל שלו. מארק ואליינטה יפתח בהרכב, כשדקל קינן עשוי לרדת לספסל. הבלם ספג ביקורת בשני המשחקים האחרונים. בחיפה מודעים לעובדה שהוא נמצא בכושר פחות טוב וייתכן שינוח במשחק הקרוב. לגבי עטר, עדיין לא ברור האם ישחק במושבה, או שחיפה תעדיף להמתין למחזור השישי, למשחק מול קריית שמונה. גם איאד אבו עביד יירד לספסל.

עוד בנושא:

רבע גמר גביע הטוטו: 2:2 קצבי בין מכבי חיפה לבאר שבע

דקל קינן שחקן מכבי חיפה מורחק, לצדו מאמן הנוער איתי מרדכי. אדריאן הרבשטיין
עלול לרדת לספסל. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

השינוי המעניין בהרכב שלו היה המיקום של סאן מנחם, שעבר לשחק בקישור. "אולי אתם הופתעתם מהתפקוד שלו, לא אני. סאן הוא שחקן צעיר שיש לו עוד הרבה ללמוד, הוא שיחק נהדר בקישור, שחקן שיכול לשחק בכמה מקומות. יש לו רגל שמאל נהדרת וזה הסיבה שהוא שיחק שם". לקראת המשחק מול פתח תקוה אמר: "זה המשחק הכי חשוב שלנו עד עכשיו. הם קבוצה מהמקום השני. אנחנו בתהליך, למדנו הרבה ביום שני". על המשחק הוסיף המאמן: "גם באר שבע וגם אנחנו הגענו למשחק הזה לאחר המשחק הגדול בתחילת השבוע, גם אני וגם בכר ערכנו המון שינויים. זה היה משחק טוב לצעירים. אני שמח לראות את עטר חוזר אחרי חמישה חודשים, זה לא קל ואנחנו מאוד נזהרים איתו".

"היה לנו משחק טוב, אבל אנחנו מאוכזבים חבל שספגנו", אמר שובל גוזלן. "באופן אישי, אני שמח שהמאמן מאמין בי. אני עובד קשה באימונים. אני יודע שעברתי עונה פחות טובה ואני מקווה לעשות לו 'כאב ראש' חיובי". על הגישה של מולנסטיין, שנשמע חיובי מאוד באסיפות גם אחרי הפסדים: "כל מאמן והגישה שלו. רנה חיובי יותר וזה טוב לנו כי זה מדרבן אותנו להיות יותר טובים. גם בעונה שעברה חדר ההלבשה היה שמח. זכינו בגביע". על השיטה שהוא מנסה להנחיל בחלק מהמשחקים האחרונים: "אלה שיקולים של מאמן. אנחנו מנסים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully