וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "יום אחד אפגוש את ונגר מחוץ למגרש ואשבור לו את הפנים"

ספר חדש של העיתונאי רוב ביזלי חושף פרטים מסעירים על ה"רומן" בין המאמן הפורטוגלי לצרפתי מארסנל: "אמרתי לו שיום אחד אפגוש אותו פנים אל פנים". וגם: האובססיה לווין רוני ("הילד השמן")

רויטרס

היריבות בין ז'וזה מוריניו לארסן ונגר מוכרת היטב לכל חובב כדורגל אנגלי עוד מהימים שהפורטוגלי נהנה מההילה שלו כמאמן צ'לסי ופגש את הצרפתים במשחקי הדרבי הטעונים מול ארסנל והיום (שישי) "הדיילי מייל" האנגלי חושף פרטים די מסעירים מספרו של העיתונאי רוב ביזלי, שנחשב לאחד המקורבים ביותר למאמן הפורטוגלי.

בספרו של ביזלי הוא חושף בין היתר שהפורטוגלי סימס לו ב-2014 ש"הוא ימצא את ונגר יום אחד מחוץ למגרש הכדורגל וישבור לו את הפנים". זאת בתגובה לביקורת של ונגר על המעבר של חואן מאטה מצ'לסי למנצ'סטר יונייטד. מוריניו סיפר גם על התקרית הפיזית שהייתה בין השניים במהלך הדרבי ב-2014: "אמרתי לו 'פה אתה מתנהג ככה, אבל אני אפגוש אותך ברחוב יום אחד'".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
העונה הם שוב ייפגשו. ונגר ומוריניו/GettyImages

מהספר מתגלה, אולי, מדוע מוריניו כל כך רצה לאמן את מנצ'סטר יונייטד. ביזלי טוען שכאשר הפורטוגלי אימן את צ'לסי הוא רצה מאוד להחתים את ויין רוני, אותו הוא כינה "הילד השמן".

הספר הזה בוודאי לא יוסיף לשקט הנפשי של מוריניו שנמצא תחת ביקורת גדולה מאוד בעקבות פתיחת העונה הכושלת של מנצ'סטר יונייטד, שנחלה שלושה הפסדים רצופים בחודש האחרון, ולא הרשימה גם ב-1:3 על נורת'המפטון בגביע הליגה ביום רביעי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully