וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:1 דרמטי לבאיירן בהמבורג, הומלס נפצע. שלושער לצ'יצ'אריטו

שער של קימיש בדקה ה-89 שמר על המאזן המושלם של הבווארים, הבלם הוחלף בדקה ה-51 אחרי פציעה בברך. המקסיקני הפציץ ב-2:3 מול מיינץ. ניצחון בכורה לברמן, הפסד לאלמוג כהן ואינגולשטאדט

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער ניצחון דרמטי. קימיש/GettyImages

הבונדסליגה נמשכה הערב (שבת) עם חמישה משחקים במחזור החמישי. אחרי שאתמול הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח 1:3 את פרייבורג, הערב הצליחה באיירן מינכן לשמור על מאזן מושלם עם 0:1 דרמטי בחוץ מול המבורג, באייר לברקוזן סוף סוף ניצחה עם 2:3 בחוץ מול מיינץ כשחאבייר הרננדס כובש שלושער. איינטרכט פרנקפורט והרטה ברלין נפרדו ב-3:3, בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:2 את אינגולשטאדט, שם אלמוג כהן שיחק 62 דקות.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. AP
שחקני דורטמונד חוגגים/AP

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 1:3

השוורצגלבן הגיבו להפסד מול לייפציג עם 17 שערים בשלושה משחקים ולמרות שקצת נרגעו הפעם, הם עדיין סיימו עם עוד שלוש נקודות חשובות במרדף אחרי באיירן מינכן. רגע לפני השריקה להפסקה, פייר אמריק אובמיאנג הבלתי עציר כבש את הראשון מקרוב, אחרי עבודת הכנה נהדרת של עוסמאן דמבלה הצעיר. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה, לוקאש פישצ'ק הכפיל כאשר הגיע ראשון לריבאונד אחרי הדיפה של השוער. אלא שההגנה של המארחים, שלאורך כל המשחק נחשפה שוב ושוב, ספגה בדקה ה-60 לאחר שמקסימיליאן פיליפ פרץ באין מפריע ובעט מקרוב לפינה הרחוקה. פרייבורג חיפשה שוויון, אך ללא הועיל ודורטמונד הצליחה לסגור עניין חצי דקה בתוך תוספת הזמן, עם בעיטה מקרוב של רפאל גריירו אחרי התקפה יפה. ניצחון 11 ברציפות לדורטמונד מול פרייבורג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון דרמטי. טיאגו/GettyImages

המבורג - באיירן מינכן 1:0

הבווארים לחצו, שלטו והגיעו למצבים, אבל האוהדים שלהם היו צריכים להמתין עד הדקה ה-89 כדי לכבוש את השער היחיד במשחק. פרנק ריברי פרץ בשמאל, כמו שהוא תמיד עושה, ויישר למרכז, זה חלף על פני ההגנה והגיע אל יוזואה קימיש, שבעט מימין את שער הליגה השלישי שלו העונה. המבורג עדיין עם נקודה אחת בלבד ובמצב חמור, שוב, ומעמדו של ברונו לבאדיה בסכנה מיידית כשמי שמועמד להחליפו הוא אנדרה וילאש בואש הפורטוגלי. הבשורה הרעה לקרלו אנצ'לוטי הגיעה מכיוונו של מאטס הומלס. הבלם הבווארי נפצע בברך רגל ימין אחרי שנחת לא טוב על הרגל והוא הוחלף בדקה ה-51 אחרי שסבל מכאבים.

מאטס הומלס בלם באיירן מינכן (אמצע עם הגב). רויטרס
הומלס יורד אחרי הפציעה/רויטרס

מיינץ - באייר לברקוזן 3:2

הקבוצה של רוג'ר שמידט פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד, אבל הערב היא הצליחה להשיג ניצחון שני בחמישה מחזורים. ומי כיכב? כן, חאבייר הרננדס. זוכרים אותו? החלוץ המקסיקני, שהגיע לקבוצה פצוע אחרי ששיחק בקופה אמריקה, כבש שלושער (32, 66 ו-90+2), כשמנגד יונוס מאלי (31) ושטפן בל (35) כובשים.

חלוץ באייר לברקוזן חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו. GettyImages
צ'יצ'אריטו חוגג/GettyImages

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:2

דרמה גדולה, בסיומה ורדר ברמן אספה נקודות ראשונות העונה והותירה את שאלקה כיחידה עם אפס. שער עצמי אומלל של רוברט באוור בדקה ה-69 סידר לוולפסבורג יתרון, אבל לנארט תיי ירה את השוויון בדקה ה-86 והמגן הצ'כי תיאו גברה סלאסי השלים את המהפך בתוספת הזמן עם נגיחה אחרי כדור קרן של ניקלאס שמידט.

שחקני ורדר ברמן חוגגים עם תיאו גברה סלאסי (במרכז. GettyImages
איזו דרמה. תיאו גברה סלאסי חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

מנשנגלדבאך - אינגולשטאדט 0:2
לגלדבאך: לארס שטינדל (42), אוסקר ונדט (76)

אוגסבורג - דרמשטאדט 0:1
לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (47)

פרנקפורט - הרטה ברלין 3:3
לפרנקפורט: מרקו פביאן (39), אלכס מאייר (45), מייקל הקטור (90+2), להרטה ברלין: ודאד איבישביץ' (15 ו-58), אלכס אסוויין (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully