וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "האיינשטנים ניסו למחוק 16 שנות קריירה שלי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עונה למבקרים אחרי היכולת הרעה של השדים האדומים: "היה שבוע קשה, ניסו למחוק גם ההיסטוריה של יונייטד". ריאן גיגס עשוי להחליף את גווידולין בסוונסי

רויטרס

במהלך השבוע ספג ז'וזה מוריניו ביקורות רבות, ולאחר שקטע רצף של של שלושה הפסדים עם 1:3 על נורת'המפטון בגביע הליגה, התפנה מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לסגור חשבון. "היה לנו שבוע קשה, אני יודע שהעולם מלא באיינשטיינים", אמר "המיוחד".

"אני יודע איך ניסו למחוק 16 שנים מהקריירה שלי, איך ניסו למחוק את ההיסטוריה המדהימה של מנצ'סטר יונייטד ולהתמקד בשבוע רע עם שלוש תוצאות רעות. זה הכדורגל החדש, הוא מלא באיינשטיינים. כעת יש לנו שלושה משחקי בית ברציפות ותמיד טוב להיות בבית. אני יכול להבין את האכזבה של האוהדים, כמובן, אבל משוכנע שהם עדיין יעודדו את הקבוצה, כמו תמיד".

בינתיים באנגליה מדווחים שפרנצ'סקו גווידולין עשוי לשלם במשרתו על פתיחת העונה הרעה של סוונסי, והברבורים סימנו את ריאן גיגס כמחליפו האפשרי. הבעלים של המועדון יו ג'נקינס קיווה להיפגש עם שחקן העבר הוולשי, ולא ברור האם זה בכלל יסכים לקבל על עצמו את התפקיד. גווידלין, כך או כך, אמור לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים, ובממלכה משוכנעים שהוא יהיה המאמן הראשון שיילך הביתה העונה.

עוד בנושא:

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי עלו וייפגשו בסיבוב הבא
הלחץ ביונייטד נמשך: מוריניו חוטף אש, רוני יסופסל, איסקו יגיע?

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
נמאס לו מהביקורות. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully