וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט באלוטלי: "מריו יכול לחזור לטופ העולמי אם יתנהג כמקצוען"

בניס מרוצים מהאיטלקי שכבש צמד שני ברציפות, אבל שומרים על זהירות: "רק שימשיך ככה". הקבוצה מהריביירה בפסגה אחרי 14 שנה, בצרפת כבר מדברים על דמות שתעזור להשכיח את זלאטן

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הראיון המוזר של באלוטלי מהשבוע שעבר

איזה קונצרט של ניס, איזו תצוגה של מריו באלוטלי. הקבוצה מהריביירה הביסה אמש את מונאקו 0:4 ועלתה למקום הראשון בליגה הצרפתית, תוך שהיא מחליפה את אותה מונאקו. ובאלוטלי? האיטלקי כבש צמד שני, נבחר ל-11 של המחזור וכולם מאושרים.

באחת מתכניות הבוקר בצרפת אמרו הבוקר ש"מריו באלוטלי הוא פטרון ההצלחה של ניס", אבל באופן כללי עדיין נזהרים שם. כולם יודעים כמה נפיץ הסיפור הזה שנקרא "מריו באלוטלי", ובנוסף הוא רק בורג בהצלחה של ניס מתחילת העונה. אבל אי אפשר להתעלם מהאפקט של האיטלקי ומהחלק שלו בהעפלה ראשונה לפסגה מאז עונת 2002/3.

"מריו חייב להמשיך ככה", אמר המאמן לוסיאן פאברה, "הוא יודע שהוא יחזור לטופ של הכדורגל העולמי אם הוא יהיה מקצוען. היו לו כמה שנים קשות ועכשיו הוא צריך להתאושש. נעזור לו לעשות את זה. ארבעה שערים בשני משחקי הליגה הראשונים שלו? לא ציפיתי לזה".

עוד בנושא:

צרפת: באלוטלי הוליך את ניס ל-0:4 גדול על מונאקו
איטליה: רביעייה ליובנטוס, שחזרה להוליך את הטבלה
גרמניה: 0:3 קליל לבאיירן מינכן, שאלקה מתרסקת

מריו באלוטלי שחקן ניס כובש לפני ג'מרסון שחקן מונאקו. רויטרס
גם הסטטיסטיקה מעודדת. באלוטלי/רויטרס

באלוטלי הפך את ניס לקבוצה שנמצאת בכותרות גם מחוץ למדינה שלה, ובינתיים הוא עושה את זה דרך הצלחה ספורטיבית ולא בנסיבות מצערות - דבר שהוא מומחה בו. בצרפת יש כבר מי שאומר שמבחינת שיווק ועניין, האיטלקי בן ה-26 התחיל לכסות את הבור שנפער אחרי העזיבה של זלאטן איברהימוביץ'.

גם הסטטיסטיקה מעודדת. באלוטלי הבקיע ארבעה שערים ב-36 משחקי ליגה בהם שותף בעונות 2004/15 ו-2015/16, אבל כעת יש לו ארבעה שערים בשני משחקי ליגה בעונת 2016/17. אתמול זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה של האיטלקי בה הוא כובש צמד שני ברציפות.

"באלוטלי? אני מקווה שזה יימשך ככה", אמר אתמול הקפטן פול בייס בזהירות שמאפיינת כל אחד בניס שנשאל לגבי החלוץ, "כולם יודעים שהוא שחקן טוב. הוא נטמע בקבוצה בצורה חיובית וזה דבר טוב לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully