וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת 30 פלוס: "תמשיכו להגיד שבאר שבע פייבוריטית"

22.9.2016 / 6:45

אלברמן, בניון ("אף אחד לא האמין בו כמו ג'ורדי"), בן חיים, וסקאריונה בלטו מול סכנין ובמועדון כבר לא מדברים על היעדר מנהיגות. וגם: מחמאות לקיארטנסון ומדוע סקאריונה לא חוגג כשמבקיע?

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

1. גל אלברמן חדר לרחבה משמאל ומעמדה בה הוא לא רגיל להימצא, הרים כדור לצד השני. יוסי בניון כבר כבש שערים כאלה מהאוויר, אבל הפעם הכדור שלו פגע בדשא ונחת על גג השער של מחמוד קנדיל. זו היתה עוד פעולה טובה של שניים ממזדקני מכבי תל אביב. בקרית שלום כבר קוראים להם קבוצת ה-30 פלוס. בניון מוביל אחרי שכבר חצה את 36 ואחריו טל בן חיים הבלם עם 34 פלוס, אלברמן רק שנה אחת פחות ומשלימים את הקבוצה האריס מדוניאנין ואוסקר סקאריונה שכבר חצו את ה-31.

דווקא על רקע הראיון של יואב זיו כאן שלשום בו קונן על כך שחדר ההלבשה של הצהובים ספג מכה קשה אחרי שערן זהבי, קרלוס גרסיה והוא עצמו עזבו, דומה שאין ואקום ויש כבר יורשים. לא מדובר רק במנהיגות, אלא גם ביכולת. כל חמשת ה-30 פלוס היו מצוינים אתמול והיו אחראים לניצחון הקליל כל כך בדוחא שלא פעם איים על מכבי תל אביב. "עברנו כאן משוכה גבוהה וזה כיף לראות שחקנים ותיקים שכבר עשו הרבה דברים בכדורגל, שעדיין נהנים לשחק כדורגל ואוהבים את המשחק", אמרו במכבי תל אביב. "בינתיים שוטה ארבלדזה גם יודע לכבד אותם, את הוותיקים, ולחלק את הדקות בין רובם ומי שיוצאת נשכרת זו הקבוצה". בן חיים הבלם רשם עוד משחק נקי ובטוח ובמכבי תל אביב אומרים שארבלדזה יודע להוציא ממנו, מה שמאמנים ידעו להוציא ממנו בתחילת הדרך שלו. ובניון? עוד לפני המשחק אתמול סיפר גורם במועדון שג'ורדי קרויף היה בעמדת מיעוט כשהוחלט להביא אותו. "אף אחד לא האמין ביוסי כמו ג'ורדי", אמר אותו גורם. "אחרי השערים החשובים של יוסי באירופה ואחרי שהוא השתלב כל כך טוב חברתית, כולם אומרים לג'ורדי שהם טעו והוא צדק".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:3
קיארטנסון: "מקווה שזו רק ההתחלה". אבוקסיס: "זו לא הליגה שלנו"

שחקני מכבי תל אביב, אוסקר סקאריונה, יוסי בניון, נוסא איגייבור. ברני ארדוב
זוכים למחמאות לא רק על היותם מנהיגים, אלא גם על היכולת. בניון וסקאריונה/ברני ארדוב

2. הביקור בסכנין אחרי מהומות חודש אפריל האחרון, עבר חלק מבחינת הצהובים. שני הקהלים עסוקים כעת במלחמות עם ההנהלות והחיבוק של יוסי אבוקסיס עם פרדראג ראיקוביץ' על הדשא לפני פתיחת המשחק, כיבה את הלהבה האחרונה שעוד דלקה. אבל שחקנים במכבי תל אביב הודו ערב המשחק, שהם לא אהבו את ההתבטאויות של בלם סכנין אברהם פאס שסיפר עד כמה הוא וחבריו שמחו שהאליפות הלכה להפועל באר שבע בעונה שעברה ושלהם בסכנין היה חלק בכך כשכפו תיקו במשחק ההוא בדוחא. "וידאר העניש את פאס", היה מי שאמר אמש באוטובוס של מכבי תל אביב שעשה את הדרך דרומה. "כמה שמחנו שווידאר עשה עליו את הגול בסיבוב. בפעם הבאה שפאס יתמקד בלדבר במגרש ולא לדבר בתקשורת, כי הדברים שלו היו מאוד מכוערים".

קיארטנסון עוד צריך להוכיח את עצמו, אבל שער הליגה הראשון ישחרר ממנו הרבה לחץ. "אני יודע מה מצפים ממנו ואני מאושר שכבר כבשתי את שער הבכורה בליגה", הודה החלוץ האינטליגנטי. "עכשיו יהיה לי יותר קל". לא בטוח שלאיסלנדי יהיה קל מול הגנות צפופות. לא במקרה כבש מול זניט ואתמול כאשר סכנין ניסתה ללחוץ בפתיחת המחצית השנייה. עד עכשיו הוא מתקשה מול הגנות צפופות כאשר מכבי תל אביב היא זו שיוזמת. את שני השערים שלו כבש מחטיפות כדורים של שחקנים אשר הכינו לו כדורים מול הגנות דלילות. "חלוץ גדול או חלוץ בינוני, אתם הרי תקבעו בקרוב", אמר אמש אחד השחקנים. "מה שבטוח קיבלנו בחור רעב מאוד שאוהב להבקיע וכל הזמן נמצא בתנועה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
העניש את פאס. קיארטנסון/יוסי ציפקיס

3. טל בן חיים החלוץ בטח ישב אתמול בביתו ואכל את הלב על המכה בשוקית מהמשחק מול רעננה שגרמה לו להחמיץ את המשחק. עם שישה שערים בארבעה משחקים, הוא היה לבטח חוגג אחד או שניים נוספים מול סכנין החלשה. את הפנדל הרביעי שמקבלת מכבי תל אביב מתחילת העונה תירגם סקאריונה לשער ואחרי השער שני שכבש, יש באמתחתו של הארגנטינאי כבר שלושה. שום כדור ברשת לא סחט ממנו חיוך והדבר גם היה תמוה לחלק מהשחקנים שניסו לברר איתו בסיום המשחק מדוע הוא לא שמח אחרי השערים שכבש. סקאריונה לא סיפק תשובה ברורה וגם מול העיתונאים ניסה להסביר שהוא לא שולט בתגובה שלו אחרי שערים, כך שפעם הוא חוגג בטירוף ופעם אחרת, אפילו לא מחייך. "האמת שזה היה מוזר לראות את זה", הודו שחקנים בקבוצה. "אפילו בשער של וידאר, סקאריונה שמח יותר מאשר בשערים שלו. משהו היה קצת יוצא דופן בהתנהגות הזו, אבל מה זה משנה? כל עוד הוא כובש, הכל טוב".

שחקן מכבי תל אביב, אוסקר סקאריונה, בועט פנדל. ברני ארדוב
כבש ולא חגג. סקאריונה/ברני ארדוב

4. בדרך הביתה אחרי חצות, לפני ההגעה לקרית שלום שם חיכו מאה אוהדים מארגון הפנאטיקס שהסבירו לשחקנים מדוע הארגון לא הגיע לדוחא והבהירו להם שהמחאה לא נגדם, שלח לי אחד השחקנים הודעת וואטסאפ. "הלוואי שתמשיכו להגיד ולכתוב שהפועל באר שבע פייבוריטית לזכות באליפות שנייה ברציפות. אנחנו מתים על זה. אחרי ארבע שנים בהן פתחנו כל עונה עם תחזיות שפחות מאליפות יהיה כישלון, זה כיף להרגיש שאם נזכה באליפות נעשה משהו שכולכם חושבים שלא יקרה. רק תמשיכו להגיד שאנחנו אנדרדוג מול באר שבע. מגיעה גם לנו מוטיבציה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully