וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: באלוטלי העלה את ניס לפסגה, שלוש פציעות בדקה ה-21 לסנט אטיין

האיטלקי כבש צמד שני והוביל את קבוצתו ל-0:4 על מונאקו ולמקום הראשון. הירוקים איבדו שלושה שחקנים בגלל פציעות מוקדמות ואחד המחליפים הורחק, אבל סחטו 0:0 בנאנט. חמישייה לליון

מריו באלוטלי שחקן ניס כובש לפני ג'מרסון שחקן מונאקו. רויטרס
ממשיך לככב בצרפת. מריו באלוטלי כובש את הראשון שלו במשחק/רויטרס

המחזור השישי בליגה הצרפתית בישר הערב (רביעי) על מוליכה חדשה: זוהי ניס, שנהנתה משער נוסף של מריו באלוטלי ועלתה לפסגה אחרי 0:4 מוחץ על מונאקו, המובילה ערב המחזור. ליון חזרה למסלול הניצחונות עם 1:5 על מונפלייה, משחק מוזר לסנט אטיין שנאלצה לבצע שלושה חילופים עד לדקה ה-21 בתיקו המאופס מול נאנט.

פול בייס שחקן ניס (משמאל) עם דאנטה. רויטרס
פתח את החגיגה. פול בייס, משמאל, עם דאנטה/רויטרס

ניס - מונאקו 0:4

אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מונאקו נעצרה דווקא על ידי יריבתה המושבעת שלא ריחמה. מריו באלוטלי חזר להרכב והעלה את מאזנו לארבעה שערים בשני משחקי ליגה עם שני צמדים רצופים, לראשונה בקריירה. החלוץ האיטלקי עשה זאת עם סיומת יפה בדקה ה-30 והודות לאסיסט של ריקרדו פריירה בדקה ה-68, אחרי שהקפטן פול בייס נגח למשקוף ופנימה כדור חופשי של ז'אן מישל סרי. אלסאן פלאה החמיץ פנדל, אבל תיקן לאחר מכן עם נגיחה פנימה בדקה ה-86. ניס עלתה למקום הראשון עם 14 נקודות, מונאקו ירדה למקום השלישי עם 13 בעקבות הפסד הבכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קורנטן טוליסו שחקן ליון חוגג. AP
בכושר מצוין. קורנטן טוליסו/AP

ליון - מונפלייה 1:5

אחרי שצברה נקודה בשלושה מחזורים, ליון חזרה למסלול הניצחונות למרות שנקלעה לפיגור ביתי. מורגן סנסון הפתיע בדקה הרביעית עבור מונפלייה, אבל מורגן פואטי בן ה-19 הורחק על לא עוול בכפו כבר בדקה השמינית של הופעת הבכורה שלו, וליון ניצלה זאת כדי להפוך עוד במחצית הראשונה. נביל פקיר השווה בפנדל (36) עם שערו הראשון מאז אוגוסט 2015 וקורנטן טוליסו הלוהט הבקיע בדקה ה-42 והשלים צמד בדקה ה-71 עם השביעי שלו בכל המסגרות. גם פקיר חגג צמד (57) ומקסוול קורנה חתם (75).

נביל פקיר שחקן ליון לפני סולימן קמארה שחקן מונפלייה. AP
שערים ראשונים מאז הפציעה הקשה. נביל פקיר/AP

ראן - מארסיי 2:3

מהפך דרמטי של המארחת, שפיגרה בדקה ה-86 ובסופו של דבר השיגה שלוש נקודות יקרות והותירה את מארסיי עם חמש בלבד. בפטימבי גומיס כבש בפנדל (44) והשלים צמד (50) כדי למחוק את שער היתרון של ג'ובאני סיו (41), אבל קמיל גרוסיצקי הפולני נכנס כמחליף, ענה עם פנדל משלו בדקה ה-86 ובישל לעוד מחליף, אדריאן הונו, שנגח את שער הניצחון בדקה ה-88.

נאנט - סנט אטיין 0:0

משחק הזוי בסטאד דה לה בוז'ואר, כשלראשונה בהיסטוריה של הליגה הצרפתית קבוצה סיימה את שלושת חילופיה בדקה ה-21. סנט אטיין הייתה חסרת המזל, כשאיבדה בגלל פציעות את פביאן למואן (10), פלורנטן פוגבה (11) ולואיק פראן (21). אם זה לא מספיק, המחליף הראשון קווין מלקווי הורחק בדקה ה-17 אחרי שגרם לפנדל, אבל למזלו סטפן רופייה עצר את הבעיטה של אמיליאנו סאלה.

משחקים נוספים:

מץ - בורדו 3:0
לבורדו: מלקום (36), גאטן לבורד (71), איזק תלין (76 בפנדל)

אנז'ה - קון 1:2
לאנז'ה: בילי קטקאופומפון (12), שייח' אנדוי (54). לקון: יאן קראמו (71)

גנגאן - לוריין 0:1
לגנגאן: ג'ימי בריאן (63 בפנדל)

באסטיה - נאנסי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully