וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה עלה לרבע הגמר בסנט פטרסבורג

עשרה ימים לאחר הזכייה באליפות ארצות הברית, חזר השוויצרי לסבב וניצח 3:6, 1:6 את לוקאש רוסול (85 בעולם) ברוסיה. "שיחקתי ברמה גבוהה, אני מרוצה מאוד מרמת המשחק שלי", אמר לאחר המשחק

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
ממשיך להיראות טוב. ואוורינקה/רויטרס

עשרה ימים אחרי שזכה בגרנד סלאם השלישי בקריירה שלו באליפות ארצות הברית, חזר היום (רביעי) סטן ואוורינקה לסבב. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, עלה לסיבוב השלישי בטורניר סנט פטרסבורג מסבב ה-ATP 250 אחרי ניצחון 3:6, 1:6 מול לוקאש רוסול הצ'כי (85 בעולם). זה הניצחון השישי של ואוורינקה מול רוסול בשישה מפגשים, כששלושה מהם התקיימו השנה ברולאן גארוס, בז'נבה ובאליפות אוסטרליה.

ואוורינקה הגיש 8 אייסים ושמר על ההגשות שלו כשהוא שובר את ההגשות של יריבו ארבע פעמים במהלך המשחק. ברבע הגמר ישחק אלוף ארצות הברית נגד המנצח בדרבי הסרבי בין דושאן לאיוביץ' לוויקטור טרויצקי. ואוורינקה אמר לאחר המשחק: "אני חושב ששיחקתי ברמה גבוהה בשביל משחק ראשון, אני שמח מאוד לשחק כאן בפעם הראשונה ואני חושב ששיחקתי טוב מאוד. הייתי מרוכז מאוד, אגרסיבי ואני מרוצה מאוד מהרמה שלי. אני אוהד לשחק באולם וזה עוזר למשחק שלי. אני מרגיש טוב וזה מאפשר לי לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully