וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "ההחלטה לסיים את תפקידי כמאמן ולנסיה לא הוגנת"

אחרי פתיחת העונה הרעה ביותר של המועדון וההודעה על סיום דרכו אצל נועלת הטבלה, המאמן ביקר: "ידעתי שאפשר להפוך את העונה שלנו". מאנצ'יני, וילאש בואש וקפארוס מועמדים להחליפו

one

בווידאו: משחקו האחרון של פאקו כמאמן ולנסיה

אחרי שהצליח להציל את ולנסיה ממאבקי התחתית וקיבל הצעה להמשיך כמאמן ולנסיה, העתיד של פאקו אייסטרן עם העטלפים היה נראה מבטיח בתחילת קיץ 2016. מאז פתיחת העונה אקס מכבי תל אביב השווה את הרצף השלילי ביותר של ולנסיה עם ארבעה הפסדים בשילוב עם יחס שערים מזעזע, שהובילו לסיום דרכו של פאקו אמש (שלישי). בזמן שוורו גונסאלס ישמש כמאמן הזמני במקום פאקו, העטלפים ינסו לצאת מהמשבר מול אלאבס במסגרת המחזור החמישי (חמישי, 23:00, ערוץ 50).

היום בחר פאקו לספר על תחושותיו בעקבות ההחלטה: "אני מודה למועדון על ההזדמנות, זו הייתה חוויה מדהימה עבורי גם אם היא הייתה קצרה. כל כך חבל שלא הצלחתי להשיג את המטרות שלי ושל המועדון".

עוד בנושא:

"סוף האידיליה": הנתונים העלובים שעלו לפאקו בתפקיד בוולנסיה
הפרשנים בארגנטינה בטוחים: "היחסים בין מסי לסימאונה החריפו"
סערה בפריס סן ז'רמן: ראביו וטיאגו מוטה במתקפה נגד אמרי

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
מלא תקווה. פאקו/רויטרס

"האמנתי בעצמי לאורך כל הדרך", הסביר אייסטרן: "מהרגע שתפסתי את כס המאמן הראשי קיבלתי על עצמי את המחויבות להצליח. ההחלטה לסיים את התפקיד שלי כמאמן ולנסיה לא הוגנת".

לסיכום בחר פאקו להביט לעבר העתיד באופטימיות: "אני חזק ומאמין בדרך שלי. גם כאשר הדברים לא קרו בצורה חלקה, ידעתי שאפשר להפוך את העונה שלנו בליגה הספרדית. צריך לכבד את ההחלטה של ראשי המועדון, גם אם אני לא מקבל או מבין אותה. יש להם את הסיבות שלהם".

בינתיים, בתקשורת הספרדית כבר מדווחים כי קיים מאבק על תפקיד מאמן ולנסיה. רוברטו מאנ'ציני, אנדרה וילאש בואש וחואקין קפארוס. האיטלקי סיים את דרכו באינטר עוד לפני פתיחת העונה, הפורטוגלי נקשר עם מעבר אפשרי להמבורג אך עשוי להעדיף את ולנסיה, טענו בספרד. קפארוס, ששמו נקשר עם אימון נבחרת ספרד, נותר ללא קבוצה מאז שעזב את גרנאדה ב-2015. במקביל קיימת אפשרות לפיה ז'ורז'ה מנדש ידחוף מאמן המקורב אליו, בדיוק כמו במקרה גארי נוויל בעונה שעברה.

אנדרה וילאש בואש, מאמן זניט. GettyImages
יעדיף את המאסטייה על פני המבורג? וילאש בואש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully