וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים בארגנטינה בטוחים: "היחסים בין מסי לסימאונה החריפו"

ברצלונה ואתלטיקו מדריד יפגשו הערב (23:00, ערוץ 50), אולם המאבק בין הפרעוש לצ'ולו החמיר בשל מינויו של באוסה. סימאונה בונה על כישלון הנבחרת ברוסיה בתקווה שמסי יודיע על פרישה

one

מסיבת העיתונאים של דייגו סימאונה לקראת המפגש מול ברצלונה הערב (רביעי, 23:00, ערוץ 50) הותירה סימני שאלה רבים אצל התקשורת בארגנטינה. מאמן אתלטיקו מדריד אמנם בחר להחמיא לניימאר ("הוא רוקד, שר ואז מחסל אותך") בצורה מיוחדת, ובמקביל בחר להתעלם בצורה בולטת מליאונל מסי. האם מדובר במהלך מתוכנן? בארגנטינה בטוחים שכן.

על פי הדיווחים עולה כי היחסים בין צ'ולו למסי רק החריפו בקיץ האחרון בעקבות האכזבה הגדולה של האלביסלסטה: "איך זה יכול להיות שמאמן ארגנטינאי לא מדבר על השחקן הטוב בעולם, רגע לפני שהוא פוגש את ברצלונה. צ'ולו לא איש ששולף מהמותן, המחמאות לניימאר היו מוכנות מראש". סימאונה קיווה לקבל את הנבחרת, אך היעדר התקציבים והרצון במאמן שיתאים לפרעוש הובילו את ההתאחדות לבחור באלגרדו באוסה.

עוד בנושא:

"סוף האידיליה": הנתונים העלובים שעלו לפאקו בתפקיד בוולנסיה
ברצלונה - אתלטיקו מדריד: אומטיטי ייעדר, סימאונה מגן על ניימאר

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
קרב מחוץ לכר הדשא. מסי/AP

האחרון, שנחשב לאופציה הזולה ונוחה יותר, כבר הספיק לשכנע את מסי לשוב מהפרישה והוא גם כבש במשחק החזרה מול אורוגוואי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. כזכור, בקיץ האחרון טענו בארגנטינה כי התפתחו שני מחנות: סימאונה לעומת זה של מסי. צ'ולו כיוון לתפקיד המאמן הלאומי כבר תקופה ארוכה, אך על פי חלק מהטענות דחה את ההצעות מצד הנבחרת בשל העובדה כי נדרש ממנו לקיים דיאלוג עם מסי לגבי חזרתו לנבחרת.

אחד מבני משפחתו של סימאונה, שהיה מאמן הכושר של הנבחרת בין השנים 2006-2008, תקף בקיץ האחרון את הקפטן: "מסי בוחר את המאמנים, בוחר את שיטת המשחק, השחקנים ומכתיב לכולם מה לעשות בנבחרת. לאן זה הוביל את ארגנטינה? הוא אדם אנוכי, ולי נמאס ממנו. ברגע שסימאונה יגיע לנבחרת הוא בטוח יעשה סדר, עם או בלי מסי", סיפר .

עוד לפני חזרתו של מסי לנבחרת, טענו בתקשורת הספרדית כי אחת מהסיבות לסיום הקדנציה שלו הייתה ההתבטאויות הקשות של אנשים המקורבים לסימאונה נגד הקפטן. תוסיפו לזה את הקיצוץ של הארכת חוזהו באתלטיקו עד 2018 מסמנת כי צ'ולו עדיין לא ויתר על החלום. המאמן מבין כי הטורניר ברוסיה עשוי להיות האחרון של הפרעוש, ולכן הוא יעדיף להיות פנוי לטובת האלביסלסטה, חרף החיזורים מצד פריס סן ז'רמן ואינטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
המאבק נמשך. סימאונה/רויטרס

באיטליה דאגו לדווח בשבועות האחרונים כי סימאונה מחזיק בהסכם עם הנראזורי לקראת 2018, אך בארגנטינה בטוחים כי כישלון של הנבחרת במונדיאל - יוביל לשינוי משמעותי, שיכלול את סיום דרכו של מסי ובאוסה בנבחרת לטובת עידן סימאונה, שיעניק לו שליטה טוטאלית בנעשה בדיוק כמו בוויסנטה קלדרון.

בינתיים, אחד השמות שסומנו על ידי ברצלונה הקיץ, מאוריסיו למוס, הסביר את ההחלטה לדחות את האלופה הספרדית: "בארסה דיברה איתי במהלך הקיץ, אבל העדפתי להישאר בלאס פלמאס. הבנתי שאי אפשר לקבל דקות במועדון כמו ברצלונה, אני בן 20 ורוצה לשחק. אין לי זמן מיותר לבלות על הספסל, גם אם זה במועדון ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully