וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטייני מרכז הפועל: ברקת, ברדה, ויגדורצ'יק ודוידוביץ'

20.9.2016 / 10:22

טקס הפרסים השנתי והמסורתי של מרכז הפועל ייערך בפעם ה-26: ברקת זוכה לפרס עבור הניהול המצטיין ותזכה לכבוד לצד קפטן הפועל באר שבע, ואליהם יצטרפו ויגדורצ'יק ודוידוביץ' שרשמו הצלחות יפות במשחקים האולימפיים

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ראובן קסטרו
השנה שלה. ברקת/ראובן קסטרו

מרכז הפועל בחר את מצטייניו לשנת 2016. מדובר בבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת, קפטן הקבוצה אליניב ברדה, מאמנת ההתעמלות האמנותית אירה ויגדורצ'יק והגולשת האולימפית מעיין דוידוביץ'.

טקס הפרסים השנתי של מרכז הפועל הפך כבר מזמן למסורת והשנה הוא יערך בפעם ה-26. החל מהשנה ייצא לדרך חידוש, שייהפך למסורת, בחירת מצטייני השנה: ספורטאית, ספורטאי, מאמן\נת, מנהל\ת.

מעיין דוידוביץ' גולשת ישראלית. רויטרס
שיוט מדליות. דוידוביץ'/רויטרס

שתיים מתוך ארבעת הנבחרים לשנת תשע"ו הן נשים שהשתתפו במשחקים האולימפיים בריו: מעיין דוידוביץ' ואירה ויגדורצ'יק. כמו כן, הבעלים של הפועל באר שבע כדורגל, אלונה ברקת, מקבלת פרס עבור הניהול המצטיין. משלים את הרשימה הקפטן של אלופת המדינה בכדורגל, הקבוצה של ברקת, החלוץ אליניב ברדה.

דוידוביץ' מהפועל תל אביב העפילה בגיל 28 בפעם השניה אל גמר אולימפי בגלשני רוח, וסיימה במקום ה-7 בריו, תוך שהיא מאיימת על זכייה במדליה ממש עד הרגע האחרון.

ברדה בן ה-35 היה הבורג המרכזי בזכייה המרגשת של האדומים מבירת הנגב, לראשונה אחרי 40 שנה. שחקן הבית של המועדון היה סגן מלך שערי ליגת העל עם 14 כיבושים.

אירה ויגדורצ'יק, שעדיין נלחמת על שמה בעקבות כל הסערה שהתחוללה סביבה ערב המשחקים האולימפיים, מסיימת עונה רבת הישגים עם נבחרת ההתעמלות לתרגיל קבוצתי בריתמיקה (התעמלות אמנותית), אותה היא הובילה אל המקום ה-6 בגמר האולימפי בריו ולזכייה במדליית ארד באליפות אירופה לצד שלל מדליות בתחרויות בינלאומיות נוספות.

אלונה ברקת הצליחה להטמיע דפוסי ניהול מודרניים ויעילים במועדון כדורגל, ששבע מרורים כבר עשרות שנים. היא צלחה אין ספור משברים לאורך השנים, הפגינה סבלנות ונחישות ולבסוף קצרה את הפירות על ידי הבאת צלחת האליפות לנגב.

גם שאר הספורטאים והמועדונים של הפועל, אשר הגיעו להישגים השנה, אליפויות, שיאים, העפלות ליגה ועוד, יזכו בפרסים במהלך הטקס שיתקיים ב-26 בספטמבר בסינמה סיטי גלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully